VegardStr Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Trist at Michelle døde syns jeg. Lurer på hvor lenge unggutten kommer til å henge med.. 6047463[/snapback] Hvis det er han som Jack bodde med du mener, så tror eg han kommer til ¨være med en liten stund. til hinder for jack Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Men hvordan visste terroristene at Jack lever? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 et uvist spørsmål, som vi sikkert får vite utover i døgnet Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) 24 s 5 e berre RÅ BRA!! Sinsykt bra begynnelse, og trur den blir enda bedre Lurer litt på kva som kan verre terroristene sitt "super-angrep" i denne sessongen Endret 6. mai 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hadde vært kjekt om supermoderatoren Dotten hadde sørget for å redigere alle innlegg fra brukere som ønsker å ødelegge spenningen for oss TV2'ere, særlig før jeg leser det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hadde vært kjekt om supermoderatoren Dotten hadde sørget for å redigere alle innlegg fra brukere som ønsker å ødelegge spenningen for oss TV2'ere, særlig før jeg leser det 6054443[/snapback] Tenk om dette skulle gjøres i hver post på hele forumet? Hadde ikke blitt mye fritid på moderatorene da kan jeg tenke meg. Om du besøker denne tråden Steffy; Følger du med på 24 på TV2 eller drar du til USA hver uke for å få med deg bli ferdig tidligere? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hadde vært kjekt om supermoderatoren Dotten hadde sørget for å redigere alle innlegg fra brukere som ønsker å ødelegge spenningen for oss TV2'ere, særlig før jeg leser det 6054443[/snapback] Tenk om dette skulle gjøres i hver post på hele forumet? Hadde ikke blitt mye fritid på moderatorene da kan jeg tenke meg. 6054579[/snapback] Har de også fritid? Neida, men hadde vært kjekt om alle hadde tatt i et tak. Rapporter-knappen er vår venn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er allerede slettet innlegg fra denne tråden, så vi skal nok passe på Bare rapporter tilfeller det. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har en bror som laster ned 24, og han sier at dette er den mest spennende serien siden 24 startet. GLEDER MEG Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Går 24 i reprise? Veldig kjipt av tv2 sender det samtidig med prison break.. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sønnen til Jack sin nye flamme kommer sikkert til å stryke med. Dette vil føre til at Jack igjen får et forhold ødelagt pga. av jobben sin i CTU. Merk at dette er noe jeg tror, og ikke noe jeg vet skal skje! Trist med Palmer og Michelle. Palmer var en av mine favoritter, men han kunne vel ikke være med for evig nå som han ikke er president lenger. Gleder meg til å se fortsettelsen. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 kan ikkje berre terroristane berre innsjå at dei ikkje har kjangs mot Jack Bauer Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Sønnen til Jack sin nye flamme kommer sikkert til å stryke med. Dette vil føre til at Jack igjen får et forhold ødelagt pga. av jobben sin i CTU. Merk at dette er noe jeg tror, og ikke noe jeg vet skal skje! Trist med Palmer og Michelle. Palmer var en av mine favoritter, men han kunne vel ikke være med for evig nå som han ikke er president lenger. Gleder meg til å se fortsettelsen. 6059193[/snapback] Eneste forrholdet til den familien han hadde, var at han leigde rom i huset til den familien på mor og sønn, tror ikkje det var noe romanse innblandet. webby1: Hvis TV2 skal bruke samme takktikk som før, kommer deil til å sande alle episodene i repire en uke midt i sommerferien, der alle episodene skal vises, kommer sikkert til å være fra episode 1. til 10 elns. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sønnen til Jack sin nye flamme kommer sikkert til å stryke med. Dette vil føre til at Jack igjen får et forhold ødelagt pga. av jobben sin i CTU. Merk at dette er noe jeg tror, og ikke noe jeg vet skal skje! Trist med Palmer og Michelle. Palmer var en av mine favoritter, men han kunne vel ikke være med for evig nå som han ikke er president lenger. Gleder meg til å se fortsettelsen. 6059193[/snapback] Eneste forrholdet til den familien han hadde, var at han leigde rom i huset til den familien på mor og sønn, tror ikkje det var noe romanse innblandet. webby1: Hvis TV2 skal bruke samme takktikk som før, kommer deil til å sande alle episodene i repire en uke midt i sommerferien, der alle episodene skal vises, kommer sikkert til å være fra episode 1. til 10 elns. 6059437[/snapback] Jeg synes i hvert fall at det var noe mer enn et vanlig eier/leier-forhold. Tror Jack hadde noe på gang. Hørte du ikke at han sa til sønnen at han hadde trivdes så godt der fordi det var nesten som å ha en familie igjen? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 jo, de hørte eg. Men det er også mulig at han synest pga at han slapp jobbingen i CTU og være ettersøkt hele tiden, og ha folk han stoler på, og slippe å drepe folk hver dag Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Nå har jeg sett de 2 første episodene også! Fikk ikke sett dem på TV2, så jeg måtte laste dem ned, men; For en pangstart! 24 og Jack Bauer er i gang igjen! Men, fytte svarte møkka makkverk! Irriterer meg grønn, blå og lilla over at frøken Dessler måtte stryke med! Eneste lyspunktet jeg kan se med det, er at nå kan den utrolig pene unge damen komme til Norge og gifte seg med meg! *Gleder meg til neste*, allikevel .. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 weee! no er da berre ein dag til neste episode. Dei første episodane var jo drit kule då.. Synd at Palmer og Michelle daua, men glad for at tøffingen sjølv, Tony kjem til å overleva.. det er jo dei som er liksom heltane, Tony og Jack.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg lurer meg på om President Heller overlever. Hva tror dere? Blir spennende å se i dagens episode (3). Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 skulle ønske TV2 kunne sendt 2 episoder pr uke, slik som forige torsdag. Usa er jo egentlig ferdig med sesong 5, mangler bare 3 episoder ca. og da hadde vi sluppet å vente år og dag for å få svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå