Phyro Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Creeping Death - Metallica. Helst Live in Moscow versjonen. Må jo selvsagt nevne: Machine Head - Take My Scars <---- Tar jo helt av ----"----- - Ten Ton Hammer og ikke minst: Dimmu Borgir - Burn In Hell (Cover) +++ masse annet. Lenke til kommentar
shitclat Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 HammerFall - At the end of the rainbow Hammerfall ruler sinnsykt!!! Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Alice Cooper - Hey Stoopid Lenke til kommentar
sete Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 15:43, skrev oasis: Quote: Hadde aldri trodd at det skulle være så mange metal fans på forumet her. Men hva **** har Oasis her og gjøre? Oasis er POP. Oasis er mainstream. Oasis er skabb. Hvis du leser topic så ser du det står rock også der.. Oasis er rock og rock er tøft, altså oasis er tøft. britney er pop..hun er søt også hun.. Rock 'n Roll and live forever.... er oasis fan selv - live forever Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Alice Cooper - Hey Stoopid Lenke til kommentar
sete Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Siden noen vil ha noen oasis sanger så... Oasis - Shout It Out Loud Oasis - Solve My Mystery Oasis - Songbird Oasis - It's Getting better (man!) Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 CKY, CKY, CKY! Det nye albumet demmers rule! I.D.R Infiltrate.Destroy.Rebuild Lenke til kommentar
Odd-Moose Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hm...metallmelodi på hodet akkurat no? Då snakkar vi nok om godeste Dimmu Borgir - Puritania (ikkje den versjonen som lignar på Master of Disharmony) "I am war, I am pain, I am all you've ever slain!" "I am the cosmic storms, I am the dying worms!" Jaja, ellars så må det vere diverse Borknagar (gode gamle Borkis) sangar. Cheers! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Children Of Bodom - Downfall er überkonge Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 NIGHTWISH - BLESS THE CHILD (fra "Century Child") PS! Nightwish har konsert på lørdag og søndag i stockholm! Jeg skal på begge konsertene! Gleder meg så sinnnnnsykt mye! VERDENS BESTE BAND!!!! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Children of Bodom - Downfall er nok en av de bedre CoB låtene ja.. Dimmu Borgir - Puritania er forresten slik: I am war, I am pain I am all you've ever slain I am tears in your eyes I am grief, I am lies osv :smile: Ellers har vi: Opeth - The Drapery Falls Opeth - To Bid You Farewell Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen (Stormblåst) Dimmu Borgir - Spellbound By The Devil (EDT) Dimmu Borgir - United in Unhallowed Grace (SPD) Dimmu Borgir - Kings of The Carnival Creation (PEM) (Dette er ikke nødvendigvis de beste, som f.eks The Insight And The Catharsis fra SPD! Utrolig bra...Vortex kan synge) Rotting Christ - Cold Colours Theatre of Tragedy - And When He Falleth Katatonia - Tomb of Insomnia Haggard - Lost (Robin's Song) Borknagar - The Genuine Pulse My Dying Bride - She is The Dark hmm...kommer ikke på flere i farten... Lenke til kommentar
oasis Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 21:09, skrev [sETE]:er oasis fan selv - live forever godt å se at noen er med meg hær hører forresten på Oasis - All aroud the world for øyeblikket.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Metallica - Welcome home (sanatarium) Pantera - Cemetery Gates Anthrax - Time Black Sabbath - Paranoid Ozzy - No more tears Helloween - Keeper of the Seven keys Slayer - Seasons in the Abyss Dio - Holy Diver Osv..... Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 In Flames - Clayman Soilwork - Millionflame Static-X - Bled for days Nightwish - Wishmaster De jeg kom på i farta! :smile: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 System Of A Down - Innervision Systen Of A Down - Aerials.... Men nå er jo alt av SOAD bra da Og en sang til.. Trust Company - Downfall Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Metallica - One Metallica - Unforgiven Metallica - no leaf clower Metallica - Master of puppets jeg kan fortsette for alltid :razz: Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Amon Amarth-And Soon the world will cease to be, In Flames-Jester Script Transfigured Soilwork-Bullet Beast jepp...det var det Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Noen som har hørt det nye Inflames albumet? Ble dere like skuffet som meg? :sad:(((( Lenke til kommentar
delfin Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Vel... Reroute To Remain var...litt VEL elektronisk for min del, men det hadde sine lyse sider. Jeg skal være forsiktig med å uttale meg siden jeg ikke har fått hørt så mye enda, men jeg savner litt den gamle stilen ja... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Satyricon - With ravenous hunger. Nightwish - she is my sin. Korn - Shoots and ladders (fett med sekkepipe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå