Gå til innhold

creative zen vision us version.

Anbefalte innlegg

Hei.

koster en 1000 lapp mindre og har samme funksjoner.

den har vel pal? med hensikt til å koble til tv tenker jeg på da

men spiller det noen rolle, våres tver har jo støtte for ntsc.

noen formeninger om hvorfor jeg ikke skulle kjøpe denne (jeg jobber i usa, så jeg slipper moms og frakt)

mvh

A8 :ermm:

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde vi brukte PAL her i Norge, og NTSC var mest vanlig "over there"?

Uansett, på min Vision:M kan jeg velge om jeg vil ha NTSC eller PAL som ut-signal, så regner med at du også kan velge på US version. I tillegg er det mulig for meg å installere US Firmware på min EU spiller, så regner med at du kan gjøre omvendt også, altså EU firmware på US spiller.

Kan ikke si noe sikkert da.

Lenke til kommentar
jeg bor der, tar det med på flyet.

en ting til er vel å håpe at laderen tar både 120 og 240v?

6058490[/snapback]

Laderen som fulgte med i EU-versjonen hadde mange forskjellige... eh... plugger? Som man kunne feste til adapteret, så regned med at samme følger med i US edition. Tror det var tre forskjellige man kunne koble til adapteret.

Lenke til kommentar
Ja men produsentens garanti må jo gjelde for det..

6065505[/snapback]

Produsentenes garanti er gjerne drittdårlig sammenlignet med forbrukerloven vi har her i Norge. Kan jo ta Apple og iPod som et eksempel, de opererer bare med 1 års garanti på spillerne sine.

Jeg tviler på at du kan bruke norske garantiregler osv om du kjøper spilleren i USA.

Lenke til kommentar

Jeg har selv denne spilleren, og kan bekrefte at laderen tar både 120v og 240v. Det går vel an å spør Creative om produsentgaranti?

Jeg kjøpte min Archos AV420 på eBay, når den ble ødelagt tok jeg bare kontakt med verkstedet deres i Norge, og dem fixet det gratis. Regner nesten med et Creative har noe av det samme, de fleste store merker har jo verdensgaranti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...