MortenM Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 "Alle" sier at frames er så ille, og at dette er noe man bør holde seg unna. Hvorfor er det sånn? Jeg synes deg ofte kan være en grei løsning. Men hva vet nå jeg?!? :smile: MortenM Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Google Groups 1 Google Groups 2 Google Groups 3 Google Groups 4 Trenger du mer? :smile: Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Etter min mening er det ingenting galt med å bruke frames, så lenge de brukes på den rette måten. Åpne linker til eksterne sider i nytt vindu eller eventuelt i hele gamle vinduet, f.eks. Og det kommer selvfølgelig an på hva websiden skal brukes til. En stor webside med underlinker etter underlinker er ikke tjent med å bruke frames, f.eks. Blir mere irritert på alle php-klone-sidene som dukker opp overalt med haugevis med unyttige og ubrukelige linker overalt på sidene, jeg, enn sider med frames... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det finnes mange nettlesere som ikke klarer å lese frames, noe som gjør at siden blir heller merkelig. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 se denne posten på forumet: Går det an å ha 5 frames på en webside?? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Feilen er at det er mange som misbruker frames. frames er bare diskutabelt dersom man ikke har noe border på framene sine. HER er en side med frames som er virkelig stygg. jeg laget den selv en gang i tiden og ikke plag med for det. En jeg har laget i litt nyere tid, denne har "skjulte" framer. den er jeg ganske godt fornøyd med selv iallfall. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Mikka på 2002-11-20 15:49 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Mikka på 2002-11-20 15:51 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 frames er akkurat som disketter = elsket og forhatt. mest forhatt men man må jo begynne å lære ett sted :smile: Lenke til kommentar
Neo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Mikka: hvorfor bruker du ikke en "<iframe>" istedenfor 5 rammer? Mye lettere.. :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 IFrame støttes av _veldig_ få browsere.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 neo22:: når du sier det så er jeg ikke helt sikker... Iallfall er den nye versjonen av designet bare en iframe. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 min mening er at FRAMES er ett godt redskap når man skal lage hjemmesider. Liker spesielt IFRAMES best. At kun få browsere støtter dette er sant, men når man tenker seg at 95% av 2 millioner mennesker sine browsere støtter dette, så er ikke dette akkurat ett stort problem for min del isåfall. Det var min mening da.. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 22:09, skrev jan rune:Det var min mening da.. Men så trykte du tre gonger på send-knappen og brukte html-taggar i eit BB-code forum og... Er nok ikkje eit stort problem for din del, men kanskje eit større problem for dei skal lese det du legg på veven? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hehe! Så ikke posten etter jeg postet den! Det skal jeg ha for, men hvis du sjekker signaturen litt bedre før du forhåndsdømmer, så skal du få se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå