The Walking Dead Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei. hvis man skal ha adsl fra telenor( ingen flaming takk, kun pga adsl2+ og tv) må man installere det derre online programmet som bitcher hele tiden? mvh A8 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Nei, det må man ikke. Tv og ADSL2+, hva mener du? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Nei, det må man ikke.Tv og ADSL2+, hva mener du? 6045671[/snapback] tv via adsl2+ blir vel da canaldigital sin pakke siden telenor eier det. hadde valgt start.no hvis jeg ikke hadde trengt tv, (hater parabolen min) Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Nei, den dritten trenger du heldigvis ikke :-) Bare å koble seg til ADSL modemet finne Ipen, skriv inn den i adressefeltet på din nettleser og konfigruer derfra :-) Edit: Offtopic, har Telenor startet med ADSL2+? Endret 5. mai 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Nei, den dritten trenger du heldigvis ikke :-) Bare å koble seg til ADSL modemet finne Ipen, skriv inn den i adressefeltet på din nettleser og konfigruer derfra :-) Edit: Offtopic, har Telenor startet med ADSL2+? 6045791[/snapback] det er vel like rundt hjørnet, men alt er relativt ang telenor (får håpe i år(selgerne mener i sommer) og at de ikke priser seg ut på adsl med tv) sentralen min skulle vært utbygd 18.10.2005, men den ble ferdig 21.04 i år. 5 utsettelser. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Les denne: http://digi.no/php/art.php?id=302058 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) nå klikker det for meg! det var jo derfor jeg bestilte fra telenor. er det ikke sånn at jeg må skrive under først, før de kommer? skal ringe start.no i morra å spørre om de kan komme neste uke Endret 5. mai 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 det er jo bare å avbestille.....angrefrist.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå