Kenneth Dammyr Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Vi har fått inn et videokamera fra Sony som er nytt av året. HC24 stiller seg i budsjettklassen, og tilbyr berøringsskjerm, samt 16:9 ”letterbox”-format. Sony har rykte på seg for å tilby solide kameraer med god bildekvalitet. Etter et labert resultat i forrige videokameratest håper vi inderlig at dette kameraet vil imponere litt mer. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har selv testet dette og det er kjempebra synes nå jeg. Jeg synes dog ikke berøringsskjermen er noe minus... men det blir jo etter smak og behag, men zoom-knappen er jeg enig i... Lenke til kommentar
Ender Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Korleis er lyden på dette kameraet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Lyden er på dette som alle andre. PCM 16bit, 48000Khz lyd og mikrofonene er alle helt enkle innebygde mikrofoner som har som mål å heller få med for mye enn for lite. Det er ingen mikrofoninngang eller sko å plassere ekstern mikrofon i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg