Gå til innhold

Nokia N80 - Tråden for å utveksle erfaringer.

Anbefalte innlegg

Denne tråden er tenkt å være et sted hvor vi kan utveksle erfaringer rundt Nokia N80. Her kan vi spørre om hjelp om det er noe vi ikke finner ut av, fortelle om vi oppdager noe nyttig, være til hjelp om det er noen som vurdere å gå til anskaffelse av N80...osv.

Vi kan godt sammeligne N80 mot andre modeller, men vi forsøker å holde oss til emnetittelen - N80.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har altså startet denne tråden. Blir spennende å se hva som dukker opp her etterhvert. Sitter her å følger med på posten.no, etterhvert som min N80 nærmer seg. Har i dag en N70, forøvrig en telefon jeg har vært relativt godt fornøyd med. Blir spennende å få ny. Tror N80 er et aldri så lite vidunder...

Noen som har N80, og som har fått brukt den en stund? Tilfredstiller den forventningene?

Lenke til kommentar

Jeg hadde en i fem dager, så returnerte jeg den....

Stappfull av bugs....... :thumbdown:

Slo seg av å på den siste dagen. De tre første dagene fungerte den perfekt, men så startet elendigheten...

Skaffet meg en N91 istedet. Har hatt den i 14 dager nå, ingen problemer med den......enda

Knock on wood :)

Opps,må kanskje forandre avtar...

Endret av Pallister
Lenke til kommentar

Ok...har lest litt varierende kritikk rundt om på nettet. Noen virker svært fornøyd. Dette med bugs er jo forsåvidt et kjent problen som løser seg med fw oppdateringer. Men er jo kjipt at de kommer sånn ut på markedet.

Endret av rogerw2k
Lenke til kommentar

La inn bestilling hos elprice.no 3/5. På ettermiddagen 4/5 kom bekreftelse på forsendelse/sporingsnummer. 6/5 (i går) hentet jeg den på posten.

Var nok blandt de heldige som fikk en av de siste de hadde på lager...

Så langt er jeg strålende fornøyd. Er jo litt kort tid på å gi en vurdering, men hadde bekymret meg litt for størrelsen på N80. Her vil jeg si at jeg ble positivt overrasket. Telefonen er jo litt tykkere enn "vanlige" modeller, men ikke så tykk som jeg hadde forestillt meg. Litt kjappere enn feks. N70 og det er jo positivt! Den har også en funksjon som jeg lurte litt på i begynnelsen. Oppdaget at av og til blinket en blå diode oppe i hjørnet på telefonen. Trodde først at det var bluetooth'n som var aktivert, men det var det ikke. Begynte da å lure på om det hadde noe med wlan-søk å gjøre. Måtte fram med instruksjonsboka! Det viser seg at telefonen har en funksjon hvor den etter en tid (som man kan stille inn selv) slår skjærmen helt av. Når dette skjer, indikerer telefonen at den er på med å blinke! Funksjonen kan kobles inn/ut etter som man ønsker.

Endret av rogerw2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...