Geita Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Puh.. GTA4 kommer vist i en annen versjon til PS3... sikkert større, pga blueray formatet Forrestn, hvor får jeg sett konferansen til Microsoft?! jeg er ikke gamespot medlem... 6072747[/snapback] Har du link til den info'en? 6072804[/snapback] Liker du ikke penger? Rockstar has announced that the game will also be coming to PlayStation 3 and that both versions will hit simultaneously on October 16th, 2007.Linken: http://e3.1up.com/do/newsStory?cId=3150595&did=48 EDIT: "Annen versjon" skiller jo bare konsollene. Endret 9. mai 2006 av craaash Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har vært ute hele dagen i dag. Så nettopp Nintendo konferansen. Fantastisk! Dette var en opp tur etter skuffelsen med Sony i natt... Kan noen si meg når MS sin konferanse er over? Gamespot begynner ikke å streame den på ny før konferansen er over. Kunne tenkt meg å sitt den før jeg la meg. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Gamespot åpna microsoft sin konferanse akkurat nå for alle Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Takk! Jeg har adn. da... Men jeg gadd ikke begynne å se mot slutten av konferansen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som ser på MS sin konferanse nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som ser på MS sin konferanse nå? 6073814[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nettopp ferdig. Halo 3 ser bra ut. Men 2'en skuffet meg kraftig. Derfor er ikke dette en stor tittel for meg. Men når jeg så teaseren fra Fable 2, og faktisk forstod at det var Fable 2, holdt jeg på å kreme i buksen. Min rangering av konferansene er: 1. Nintendo 2. MS 3. Sony Hypertainment Nintendo viste oss hvor fantastisk innovative de er. MS ga oss en smakebit av noen fantastiske tittler, og Live anywere (Fantastisk). Sony hadde noe, men forte oss med mye av den gamle BSen (Jeg er møkklei). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Min rangering av konferansene er: 1. Nintendo 2. MS 3. Sony Hypertainment Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hmm, jeg fikk lastet ned MS konferansen. Men der stoppet hele greia rett etter Halo3. Er det der hele konferansen slutter? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Akkurat sett på konferansen til Nintendo.. Må jo si at den styringa ser ganske spennende ut.. Men grafikken!? Hva skjer med den? Den ligger jo på samme nivå som xbox og ps2..... (?) Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Synes alt med den Wii-greia ser teit ut. Synes hele kontrollopplegget minner om Eye Toy. Artig i starten, men så groteskt kjedelig etter knapt en dag. Kanskje et bra tiltak for de innbitte stuesitterne, men synes ikke det å kombinere trening og spill er så stas. Skal sitte i sofaen med øl og potetgull når man spiller konsoll. Tror ikke mye kommer til å forandre seg fra den forrige generasjonen bortsett fra at xbox360 er mer populær enn xbox var. PS3 går til de som digga PS2 og Wii går til særingene som likte gamecube. Jeg for min del skal ha enten xbox360 eller PS3 avhengig av hvilken som blir chippet først.... -TwiiK Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Akkurat sett på konferansen til Nintendo.. Må jo si at den styringa ser ganske spennende ut.. Men grafikken!? Hva skjer med den?Den ligger jo på samme nivå som xbox og ps2..... (?) 6074029[/snapback] Xbox har da mer enn god nok grafikk? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nei, xbox har ikke mer enn god nok grafikk. Den har ok grafikk, men om et års tid er den totalt utdatert. Wii har litt bedre grafikk en xbox, og den er ok, men grunnen til at jeg kan godta grafikk på det nivået er den geniale måten spill spilles på med den nye kontrolleren. Hadde Wii vært en "gamecube 2" så hadde ikke den grafikken vært nok. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Spill i haller og sånt er alltid mye morsommere. Det er ikke pga grafikken, men pga kontrollene. Jeg vet dessverre ikke hvor genial denne kontrollen er før jeg har prøvd den, det samme gjelder PS3 sin kontroller som jeg personlig håper blir skiftet ut med en ny en. Endret 10. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Men nå pleier vel som regel spill i haller og banke grafikken på konsoller da. Men ja jeg er enig, Sega Rally er mye morsommere i arcadehallen når du sitter der med styre, pedaler og spaker og kjører multiplayer mot noen andre. Du kunne nok fått med sånn til mange av dagens spill også, men prisen på utstyret ville nok vært skremmendes høy. Xbox hadde jo en sånn "robotkontroller" til et spill fra Capcom. Kostet vel rundt om 1500,-, og Guitar Hero har jo en gitar med, og prisen på det er ikke alt for stiv heller. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nei, xbox har ikke mer enn god nok grafikk. Den har ok grafikk, men om et års tid er den totalt utdatert. 6074471[/snapback] Ja det er sant det. PS2 ble jo totalt utdatert for 2 år siden :!: Lenke til kommentar
Gargarath Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg så den 100% smooth mens jeg chatta med alle GS nerdene Men hvor ble det av Killzone!? og Motorstorm!? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hvilket klokkeslett er det E3 expo starter? EDIT: Tydeligvis kl. 9 lokal tid, som betyr at det starter kl. 18 her i Norge Endret 10. mai 2006 av Colossus Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvilket klokkeslett er det E3 expo starter? EDIT: Tydeligvis kl. 9 lokal tid, som betyr at det starter kl. 18 her i Norge 6075707[/snapback] Ohh! Det er idag dem skal vise litt Age of Conan godterier!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå