Gå til innhold

E3 2006 pressekonferanser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21:28 - Vi får se litt av Alan Wake, og vi får bekreftet at det er en eksklusiv konsolltittel for Xbox 360.

EDIT: hva skjer med PS3 titlene?! gooosh..

6072248[/snapback]

Dette var vel annonsert for PS3 ifjor? MS har virkelig sikret seg noen godbiter fremover :dontgetit:

Lenke til kommentar

Gates announces new platform--"Live Anywhere." Will be part of Windows Vista--will have one user interface, one identity, one friends list, one message center, one marketplace. Same as Xbox Live 360, same interface, embedded in Windows.

Ikke dårlig :)

Lenke til kommentar

Sattan, vet ikke hva jeg skal si nå :p Nintendo slår til med innovativt gameplay, mens MS slår til med solide titler! Kjempeflott osv. dette, men som flere andre har nevnt, hva skjer med Sony?

Har både GC og Ps2, samt xbox, så noen fanboy er jeg ikke, men dette må jo kunne sies å et lite nederlag for Sony. Ganske mange som kjøpte PS2 bare for GTA. Nå må jeg kjøpe alle 3? :S MGS, GTA og seff Wii.

Edit: Hmm, ser ut som om GTA kommer til PS, men senere.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Halo 3 traileren spilles nåååå! :D:D

6072461[/snapback]

sorry, men jeg har aldri skjønt den Halo hypen.. Overated spør du meg. Skyte busemen er ikke helt min greie. Mye fetere med realistiske skytespill..

Tvang meg gjennom campain og spillt det en gang over live.. GRWA derimot spelles live 24/7

yo.

Lenke til kommentar

Puh.. GTA4 kommer vist i en annen versjon til PS3... sikkert større, pga blueray formatet :D

Forrestn, hvor får jeg sett konferansen til Microsoft?! jeg er ikke gamespot medlem... :blush:

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
Puh.. GTA4 kommer vist i en annen versjon til PS3... sikkert større, pga blueray formatet :D

Forrestn, hvor får jeg sett konferansen til Microsoft?! jeg er ikke gamespot medlem...  :blush:

6072747[/snapback]

Har du link til den info'en?

Lenke til kommentar

Live Anywhere er fantastisk og noe bare MS kan klare. 360`en blir i stuen min og MS vil trekke det lengste strået. Steike de er kreative.

Så PK i sin helhet nå og er intet mindre enn kraftig imponert. Utifra PK gruser MS Sony. At GTA nå er MS` er fantastisk. GTA har vært et argument for mange PS-spillere så nå får vi se.

Neste mobilen min skal ha Windows Mobile.

Jeg er solgt.

Lenke til kommentar
Live Anywhere er fantastisk og noe bare MS kan klare. 360`en blir i stuen min og MS vil trekke det lengste strået. Steike de er kreative.

Så PK i sin helhet nå og er intet mindre enn kraftig imponert. Utifra PK gruser MS Sony. At GTA nå er MS` er fantastisk. GTA har vært et argument for mange PS-spillere så nå får vi se.

Neste mobilen min skal ha Windows Mobile.

Jeg er solgt.

6073226[/snapback]

hva er PK ??

Yo, presse konferranse :!: Kan man se den nå ?

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Jeg er medlem av Gamespot og så det live med delayed. Men tror man kan se det nå. Ellers kan man laste ned redigerte versjoner imorgen vil jeg tro.

Savnet forresten kamera og større haddisk. Men dette kan bli annonsert senere vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Forrestn, hvor får jeg sett konferansen til Microsoft?! jeg er ikke gamespot medlem...  :blush:

6072747[/snapback]

Det skulle jeg gjerne hatt en link på.

Men bare så det er sagt, 360- og PS3 versjonen av GTA4 lanseres samtidig.

17. oktober 2007 i Amerika, og 19. oktober 2007 i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...