Straffa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis ikke MS gjør noe spektakulært elendig på visningen sin senere idag så har jammen Sony til de grader blitt forvist til bakerste plass i rekka. Utrolig. 6071148[/snapback] Jeg tviler på at vi får noe mere Next Gen en dette her. Dette er værtfall noe nytt og spennende. Ikke bare oppdatert grafikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) No kommer det snart ein heldig jævel Eg ville vert den mannen akkurat no! Endret 9. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg ble stoppet, noen andre som ble det? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nå er det vel strax microsoft.... håper de beklager tullet med mange xbox og kommenterer viften.. uffuff Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det var kule greier. Fikk ikke med meg alt, men satser på sammendraget til GS. Hva var dette med at Wii kan fungere i standby? Bildet stoppet da.... Men likte tennismatchen. Må si at dette var mye mer interessant en Sony sin. Så nå får vi se på MS, hopper de etter Wirkola? Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Vel.. Nintendlol hadde en mye bedre presse-konferanse enn Sony, uten tvil. Men fortrekker fremdeles PS3 foran Wii, kun pga spillutvalg. knis Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) For å oppsummere - de sa fjerde kvartal, men hoppet elegant over prisen (more fun for less money)? Jeg, som ikke har eid en konsoll siden Sega 8-bit (bortsett fra 1år med NES for tre år siden) vil ha denne både for moroa, gamle spill og prisantydningen på i overkant av 2000,- Gleder meg allerede.. Mvh Kjetil Endret 9. mai 2006 av rotekaizer Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var kjempeshow! Om prisen blir under 2000kr så blir eg ikkje skuffa Grafikken på nokre av spela som blei vist var og verkeleg bra! Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ojojoj... dette var saker. Jeg er solgt! Vi får se hvordan det går med Microsoft, men jeg tipper Nintendo's Pressekonferanse blir "vinneren" i min bok. Ny Mario og Metroid samt Zelda... syke tider i vent.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hørtes ut som en bra presentasjon. Noen som kan gi tips til noen sider hvor man kan se den? =) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fant gratis linker til pressekonferansen til Wii, i tillegg har jeg lest om alle konferansene hittil. Og jeg tror Wii skal få æren av å ligge i kommoden under TV'en i år, ja. Nintendo <3 Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hørtes ut som en bra presentasjon. Noen som kan gi tips til noen sider hvor man kan se den? =) 6071290[/snapback] Gamespot har vel et 'opptak' av den liggende vil jeg tro. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nintendo kan å holde pressekonferanse. Dette gikk over all forventning. Bravo Nintendo. Venter spent nå på MS sin pressekonferanse, håper det kommer mye annonseringer, skal ikke mye til å slå Sony sin pressekonferanse som var ingenting annet enn latterlig. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg tror mange 360 og PS3-eiere kunne tenke seg å ha en Wii i tillegg. 360 og PS3 er for like til at det er noe stort poeng å ha begge dem. Men Wii derimot er et supert supplement uansett hvilken av de andre to man eier. Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg skulle ønske jeg var det å fikk med meg pressekonferansene, men jeg gleder meg til Ps3 og Wii kommer ut. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ojojoj... dette var saker. Jeg er solgt! Vi får se hvordan det går med Microsoft, men jeg tipper Nintendo's Pressekonferanse blir "vinneren" i min bok. Ny Mario og Metroid samt Zelda... syke tider i vent.. 6071273[/snapback] Har du planer om å gi ut den boka? Fikk ikke sett selve konferansen, noen som vet om url jeg kan streame fra eller laste ned? Gamespot funker ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå