Gå til innhold

E3 2006 pressekonferanser

Anbefalte innlegg

Hvis ikke MS gjør noe spektakulært elendig på visningen sin senere idag så har jammen Sony til de grader blitt forvist til bakerste plass i rekka. Utrolig.

6071148[/snapback]

Jeg tviler på at vi får noe mere Next Gen en dette her. Dette er værtfall noe nytt og spennende. Ikke bare oppdatert grafikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kule greier. Fikk ikke med meg alt, men satser på sammendraget til GS. Hva var dette med at Wii kan fungere i standby? Bildet stoppet da.... Men likte tennismatchen.

Må si at dette var mye mer interessant en Sony sin. Så nå får vi se på MS, hopper de etter Wirkola?

Lenke til kommentar

For å oppsummere - de sa fjerde kvartal, men hoppet elegant over prisen (more fun for less money)? Jeg, som ikke har eid en konsoll siden Sega 8-bit (bortsett fra 1år med NES for tre år siden) vil ha denne både for moroa, gamle spill og prisantydningen på i overkant av 2000,- Gleder meg allerede..

Mvh

Kjetil

Endret av rotekaizer
Lenke til kommentar

Nintendo kan å holde pressekonferanse. Dette gikk over all forventning. Bravo Nintendo.

Venter spent nå på MS sin pressekonferanse, håper det kommer mye annonseringer, skal ikke mye til å slå Sony sin pressekonferanse som var ingenting annet enn latterlig.

Lenke til kommentar
Ojojoj...

dette var saker. Jeg er solgt!

Vi får se hvordan det går med Microsoft, men jeg tipper Nintendo's Pressekonferanse blir "vinneren" i min bok.

Ny Mario og Metroid samt Zelda...  :dribble:

syke tider i vent..

6071273[/snapback]

Har du planer om å gi ut den boka? :whistle:

Fikk ikke sett selve konferansen, noen som vet om url jeg kan streame fra eller laste ned? Gamespot funker ikke! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...