Gå til innhold

E3 2006 pressekonferanser

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er søtt, jeg, å se hvordan Sony kopiere stort sett alt Nintendo holder på med. Det er jo ingen nyhet. Analogstikke, rumble pack og nå kontrollen.

Søtt, rett og slett. ^^

6068548[/snapback]

Ikke når de sier: "isn't that innovation?!".

Nei, det er ikke innovasjon når MS gjorde det for mange år siden og Nintendo har gjort det i noen spill. Ikke helt det samme, men uansett.

Men kontrollen til Wii er mer unik heldigvis. Den merker hvor den er i 3D-rom og har en presisjon som nærmer seg en mus/tastatur -løsning i FPS-spill. Men får nå bare håpe folk klarer å se forskjellen. Noe de sikkert ikke gjør :roll:

6068579[/snapback]

Nå skal vi holde oss edruelig når det kommer til Nintendo sin PK også. Vi vet jo ikke helt hvordan denne kontrolleren fungerer og om den er så fantastisk som alle vil ha det til. Nå har jo ikke Nintendo hypet noe som helst, men også her holder jeg forventningen nede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal vi holde oss edruelig når det kommer til Nintendo sin PK også. Vi vet jo ikke helt hvordan denne kontrolleren fungerer og om den er så fantastisk som alle vil ha det til. Nå har jo ikke Nintendo hypet noe som helst, men også her holder jeg forventningen nede.

6068593[/snapback]

Vi vet hvordan den vil fungere. Men vi har ikke sett den i aksjon ennå. Det vi ikke vet er de hemmelighetene som Nintendo ennå ikke har avdekket. En av hemmelighetene er med kontrollen.

Nintendo hypet ikke pga. det som nettopp skjedde i natt. Jeg er glad de ikke avslørte kontrollen på fjorårets E3.

Jeg har veldig store forventninger til hva Nintendo har å tilby. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Denne overaskerlsen håper eg blir bra. Oh eg gleder meg VIRKELIG til å se noen av spillene kjøre sammen med kontrollern. Eg er kansje mest spennt på ka Red steel har å fare med, da eg mistenker at FPS-spill på Wii kan bli nokså morsomt.

Lenke til kommentar

Bare meg som reagerer på at den billigste utgaven av PS3 ikke har HDMI? Dette er veldig merkelig. 360 kom også i to utgaver, men maskinene i seg elv er helt like, og man kan oppgradere Core til en Premium.

Slik er det ikke med PS3. Der mangler den billige tingsom ikke kan kjøpes i etterkant. Det betyr at de har en litt annen tilnærming og lager en konsoll til de uten HD-skjerm, og en til de med. Resultatet er at hvis noen med litt dårlig råd, uten HD-skjerm, kjøper den billigste, vil disse aldri kunne "oppgradere" med en HDMI-kontakt og dermed til en fullverdig PS3.

Nå er det ikke superforskjell på komponent og HDMI, men sistnevnte er tross alt fremtidens teknologi.

Og bare så det er sagt: Jeg mener det er dårlig at ikke 360 har en HDMI.

Lenke til kommentar
..... eg mistenker at FPS-spill på Wii kan bli nokså morsomt.

6068928[/snapback]

Og slitsomt. :whistle:

6069094[/snapback]

I følge mange er det med svinging med armene bare noe du gjør i begynnelsen. Etterhvert lærte folk at man ikke trenger å anstrenge seg mer enn en vanlig kontroll. Den er veldig følsom. Men ikke noe mot litt ekstra trening mens man spiller såklart :)

Lenke til kommentar
I følge mange er det med svinging med armene bare noe du gjør i begynnelsen. Etterhvert lærte folk at man ikke trenger å anstrenge seg mer enn en vanlig kontroll. Den er veldig følsom. Men ikke noe mot litt ekstra trening mens man spiller såklart :)

6069225[/snapback]

Joda, gamere trenger nok trimmen, og det høres veldig gøy ut. Jeg har alltid syntes Wii-kontrolleren har vært særdeles interessant, og jeg ser flere muligheter.

Men ukritisk fanboy vil jeg ikke være.

Lenke til kommentar
Jess, går sakt men sikkert frem mot Nintendo sin konferanse no! Eg gleder meg noe kollosalt!

6069784[/snapback]

Jepp. Og i følge sterke rykter vil Mario 128 være spillbar. Ihvertfall dukke opp!

6070052[/snapback]

Steika ta! dette har eg ventet på siden N64 eraen! :w00t: Men ja, eg skulle absolutt ikkje hatt noe i mot å få sett Zelda spilles med den nye kontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...