Nymfo- Olga Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det blir vel kl. 18.30 Nintendo-konferansen = Frokost- TV Glimrende! :!: edit: bomma litt visst Endret 9. mai 2006 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ingen som hadde mye mer å si?! alle ble tause?! gleder meg uansett til å se PS3 og Wii "live"i butikken fram mot jul Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En klassiker TCi :!: Men ja, når er Nintendo sin konferanse i morra? 6067544[/snapback] Kl. 18.30. Men regner med at den blir +/- 20 min forsinket. 6067545[/snapback] Takk for infoen. Håper inderlig Nintendo leverer i motsetning til Sonys makkverk i natt. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ingen som hadde mye mer å si?! alle ble tause?! gleder meg uansett til å se PS3 og Wii "live"i butikken fram mot jul 6067550[/snapback] Var ikke helt som forventet her. Men det er min mening. Nei nå legger jeg meg. Natta folkens! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Takk for i natt folkens... For meg var dette en stor skuffelse. Trodde vi skulle få se noe fantastisk gameplay... Men den gang ei. Og det at Sony var så feige at de ikke viste motostorm og kill-zone er helt bak mål. Det var de to tittlene jeg ville se. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men at de amøbene ikkje viste fram Motorstorm var jo det absolutte nederlag syns eg. Dette spillet kommer vel ved en seinere anledning. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var en helt grei konferanse da, men forventingene var så høye fra i fjor... og de skulle jo være hvertfall 10x bedre enn 360, men slik jeg så det blir det nok veldig close... men takket være blueray så blir jo spillene sikkert kolosalt mye større.. særlig GTA4 (..igjen) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Takk for infoen. Håper inderlig Nintendo leverer i motsetning til Sonys makkverk i natt. 6067551[/snapback] Bare hyggelig. Det håper jeg også. God natt folkens. Jeg må bare komme meg etter denne tafatte presentasjonen før jeg klarer å legge meg. *ser tomt ut i rommet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Temmelig skuffende greier, alt i alt. Synes ikke det kom frem så mange eksklusive titler, da mye av det som ble vist frem er spill som blir gitt ut av EA Games, og da trolig også kommer på Xbox 360. Av gode ting så er jo loadetiden noe man bør dra frem, og marketplace så veldig oversiktlig og fint ut. I morgen er det Nintendo og Microsoft, har store forhåpninger til dem begge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jess folkens, eg legger meg. Satt å tenkte igjennom presentasjonen ved en skål Honey Smacka,fikk nesten dårlig smavittighet på Sony sine vegner. Uansett, no vel hypen rulle å gå i ett hellvettes kjør fram mot November. God natt. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) får hvertfall ikke en PS3 av familien i julegave... 5000+ er vel i meste laget EDIT: og spill... blueray spill koster vel 799 og 899 eller no.. slik spillene gjorde tidlig til PS1 Endret 9. mai 2006 av tiiim Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Europeisk pris med 20 gigabyte harddisk vil bli rundt 3899 kroner, mens pris med 60 gigabyte disk vil bli rundt 4699 kroner! tatt herfra: http://www.gamersmix.no/art/2436 Absolutt ikke ille.. Mange her inne som er så negative. Selv syns jeg showet var bra, og svarte til mine forventninger. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Europeisk pris med 20 gigabyte harddisk vil bli rundt 3899 kroner, mens pris med 60 gigabyte disk vil bli rundt 4699 kroner! tatt herfra: http://www.gamersmix.no/art/2436 Absolutt ikke ille.. Mange her inne som er så negative. Selv syns jeg showet var bra, og svarte til mine forventninger. 6067586[/snapback] Pluss på 25% moms og tallet blir et litt annet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sony skuffa, MS har ikkje så voldsomt mykje nytt dei kan kome med bortsett frå spel, nå er det opp til Nintendo å levere ein forrykande pressekonferanse Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Utifra det jeg har lest var det ganske skuffende. Skikkelig spent på MS sin pressekonferanse. Halo 3, Forza 2, Fable 2, Blue Dragon, Gears of War osv. Skal de vise fram HD-DVD? Endret 9. mai 2006 av Spidy Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg håper virkelig Nintendo og MS klarer å presentere noe som er litt kult, ikke reviderte utgaver av en kontroller fra 1995 feks. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg føler at Sony stjal 3 timer fra livet mitt. Dette var værre en MS sin konferanse i fjor. Sony kan bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå