Gå til innhold

E3 2006 pressekonferanser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Er ikke så skuffa jeg da. Hadde ikke så veldig store forhåpninger. Virker som mange her ikke ville blitt fornøyd uansett.

 

Er spent på resten av E3 med tanke på inntrykk fra de som har fått prøvd spillene, og hva som dukker opp av videoklipp av bedre kvalitet.

 

Kontrolleren overrasket meg ikke. Var fornøyd med PS2-kontrolleren - nå er den forbedret. Bra det... :)

 

 

Men prisen blir litt høy syns jeg. Ikke overraskede dyr, men heller ikke så dyr som enkelte her på forumet forutsa... ;) Hadde ingen planer om å kjøpe ved launch, og har fortsatt ingen slike planer. Men hvorfor i all verden skal en HD på 60Gb være $100 dyrere enn en på 20Gb??

Lenke til kommentar
MS har, mens sony konferansen har pågått, sluppet en shitload med trailere.

6067531[/snapback]

 

jeg forventer at en viss fanboy i denne tråden er kjapt ute og påpeker at det kun er trailere og ingen pekepinn på hvordan produktet i det hele tatt vil se ut på xbox360

Lenke til kommentar
Bare for å si det. Kontrollen er ikke akkurat slik som Wii. Den merker ikke 3D-rom. Og heller ikke akselerasjon. Den er heller mer slik som Nunchuck-tilkobklingen.

6067530[/snapback]

Den er faktisk mer som Microsoft og Logitech`s vippe- pads fra lissom... 90- tallet (?)

(Som forøvrig funker innmari dårlig til annet enn vimsete flyspill)

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar
Bare for å si det. Kontrollen er ikke akkurat slik som Wii. Den merker ikke 3D-rom. Og heller ikke akselerasjon. Den er heller mer slik som Nunchuck-tilkobklingen.

6067530[/snapback]

Den er faktisk mer som Microsoft og Logitech`s vippe- pads fra lissom... 90- tallet (?)

(Som forøvrig funker innmari dårlig til annet enn vimsete flyspill)

6067537[/snapback]

Nettopp. Den kan bare "tyde" 6 vinkler... Og siden de ikke har jobbet med dette siden Nintendo viste sin kontroller i september, så måtte de jo jobbe fort.

Lenke til kommentar

Da tok jeg kvelden, skulle ønske jeg var synsk, så hadde jeg sluppet å sitte oppe hele natta for å få bekrefte det jeg tenkte meg om Sony.

 

Jaija. Folk kommer vel til å påstå at disse CGI sekvensene også er ingame.

 

Menmen. GT HD var skøy da, så virkelig virkeeeelig next gen ut, skal vi bare irritere litt Avean litt og kalle det for PS2.1? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...