Vo0do0 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bortkastet. De viste ingen ting som imponerte. Mye CGI som ble sagt å være ingame... Alt i alt, egentlig den konferansen vi kunne forvente fra Sony. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Så, eh.. hva syns dere?! synspunkt?! 6067497[/snapback] Uff..? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nå blir det 7900GTX istedet og litt mer ram... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Prisen var absolutt ok og akkurat samme som PS2 kostet ved lansering. Helt utrolig billig med tanke på at du har en Bluerayspiller med der. PS3 levde mildt sagt opp til hypen ja og +++++++ spør du meg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jaja folkens, eg har kost meg med dere i natt! Herlig å se ka vi kan vente av PS3, lever absoloutt opp til hypen 6067501[/snapback] Dette var ikke helt til mine forventinger heller. Ser ut som jeg holder meg til PC Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nymfo- Olga: oj... det sier vel alt.. helt enig uffuffufffff Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 vel folkens, skuffa nå. Om ikke det kommer noe mer nå, så blir ps3 ikke noe jeg gidder å satse på. 6067494[/snapback] nei som jeg sa, jeg kommer ikke til å stille meg først i køen. Tenker jeg kjøper en etter jul da hysteriet har roa seg litt... Men det var jaggu meg ikke mye imponerende det her.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Prisen var absolutt ok og akkurat samme som PS2 kostet ved lansering. Helt utrolig billig med tanke på at du har en Bluerayspiller med der. PS3 levde mildt sagt opp til hypen ja og +++++++ spør du meg. 6067506[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Prisen var absolutt ok og akkurat samme som PS2 kostet ved lansering. Helt utrolig billig med tanke på at du har en Bluerayspiller med der. PS3 levde mildt sagt opp til hypen ja og +++++++ spør du meg. 6067506[/snapback] :!: :!: :!: jau jau, sånn er det å være fanboy. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ja.. det har du jo rett i Avean.. glemte det med blueray faktisk... hehehe.. oops.. skal ikke være så slem.. prisen er vel grei utifra det jeg har hørt ordinære bluray spillere vil koste... men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var egentlig ikke noe bombe at den eneste som skulle være fornøyd var Avean... Merket og på responsen fra publikum at de ikke var helt fornøyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Prisen var absolutt ok og akkurat samme som PS2 kostet ved lansering. Helt utrolig billig med tanke på at du har en Bluerayspiller med der. PS3 levde mildt sagt opp til hypen ja og +++++++ spør du meg. 6067506[/snapback] :!: 6067510[/snapback] Å herre jemini! Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Gleder meg til å se hva Nintendlol har å vise imorgen! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Gleder meg til å se hva Nintendlol har å vise imorgen! 6067516[/snapback] Jepp, heldgivis ikke over med dette Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 er ikke lett å være journalist imårra.. er jo ikke akkurat mye nytt å skrive om... "fjernkontrollen er eh en PS2 kontroller med hop-og-sprett faktor"... Lenke til kommentar
cloud_strife Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nintendo ripoff der med den kontrollen.... Men MGS4, FF XIII og heavenly sword så jævlig heftig ut. Lenke til kommentar
Nibble Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Oppsummeringsartikler: GamersMix.no: Artikkel om showet | Live referat VG Nett: Live referat Oppdaterer straks flere kommer inn... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Eg er så glad eg ikkje er Sony fanboy atm. Og er så glad at eg sitter med en 360 som kan fylla tiden som er igjen til Wii og PS3. MGS og Gran Turismo som frister. Så må eg gi lytt skryt til det kortspillet, noe nytt under solen ihvertfall. Ellers var det dårlige greier. Endret 9. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sonyfansen: PS3 knuser alt og leverer grafikk og innovasjon med sin kontroller Nintendofansen: Ripp off! Gleder meg allerede til i morgen når "verden" våkner! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 heavenly sword så interessant ut, var de to andre titlene i det hele tatt in-game ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå