Gå til innhold

E3 2006 pressekonferanser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Herregud! Kommer til å bli det reine texas på forumet den neste uka, det er no jaggu greitt! Eg gleder meg eg :)

6056624[/snapback]

Nok en grunn til at moderators for lengst burde fått ut finger'n når det kommer til det å dele opp konsollforumene.
Lenke til kommentar
Herregud! Kommer til å bli det reine texas på forumet den neste uka, det er no jaggu greitt! Eg gleder meg eg :)

6056624[/snapback]

Nok en grunn til at moderators for lengst burde fått ut finger'n når det kommer til det å dele opp konsollforumene.

6056977[/snapback]

Og jeg er veldig enig. Men det ser ut til at de drøyer det så lenge de kan. Jeg mener. Tenk på alle postene som kommer til å bli opprettet for hver konsoll. Jeg vil derfor anbefale å stikke innom forumet på revolution-fan.net hvis dere ønsker å diskutere Wii uten at dere må bla dere gjennom mangfoldige sider.

Lenke til kommentar

Denne tråden flyttes til Off-Topic-delen av forumet, fordi det er den eneste delen av forumet der vi aksepterer denne typen tråder hvor ren prating eller kjappe oppdateringer er hovedformål.

 

En sticky tråd med link til denne tråden blir gjort lett tilgjenglig øverst på "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" og "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll".

 

Håper på forståelse for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...