Tor Rasmussen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg er gamespot COMPLETE medlem Koster bare ca. 245,- i året.. Live nextgen footage i 780 HD kvalitet <3 6055200[/snapback] Jøss, får bare standardmedlemene 720p i HD da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Herregud! Kommer til å bli det reine texas på forumet den neste uka, det er no jaggu greitt! Eg gleder meg eg 6056624[/snapback] Nok en grunn til at moderators for lengst burde fått ut finger'n når det kommer til det å dele opp konsollforumene. Lenke til kommentar
wise Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Deilig å være Gold-medlem av Gamespot nå. 6045162[/snapback] deilig å være PÅ konferansene Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Herregud! Kommer til å bli det reine texas på forumet den neste uka, det er no jaggu greitt! Eg gleder meg eg 6056624[/snapback] Nok en grunn til at moderators for lengst burde fått ut finger'n når det kommer til det å dele opp konsollforumene. 6056977[/snapback] Og jeg er veldig enig. Men det ser ut til at de drøyer det så lenge de kan. Jeg mener. Tenk på alle postene som kommer til å bli opprettet for hver konsoll. Jeg vil derfor anbefale å stikke innom forumet på revolution-fan.net hvis dere ønsker å diskutere Wii uten at dere må bla dere gjennom mangfoldige sider. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 burde ikke streaminga på gamespot være starte nå? 1.03 er min klokke. Stay tuned står det forsatt på min gamespot player Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Denne tråden flyttes til Off-Topic-delen av forumet, fordi det er den eneste delen av forumet der vi aksepterer denne typen tråder hvor ren prating eller kjappe oppdateringer er hovedformål. En sticky tråd med link til denne tråden blir gjort lett tilgjenglig øverst på "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" og "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll". Håper på forståelse for dette. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 endelig:D lenge til det hele starter elller:D:D er så spent!! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 JiPpi... vi er tilbake! men ennå så må vi vente på sony Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 tror TST må bestemme seg snart ^^ Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er nå nintendo skal sabortere og sette på Super Mario club mix og ødelegge repeat knappen. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Stikk på dass nå da folkens. Så slipper dere å gå glipp av noe senere... Synes det ville vært mer fornuftig å ha en tråd for hver konferanse. Blir mye rot dette i morgen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 3 minutter igjen nå. Ifolge VoOoOoOdoOoOs timeplan. Billie Jean! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjeder du deg, TST? Blir helt svimmel av å følge med på hvilken tråd som gjelder - håper de som sitter og pilser har lagt igjen en stripe av flaskekorker de kan følge når de skal hjem igjen Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Huzzah! Klokken er 01:51, jeg ser en Playstation 1 logo, og hører Sean Paul. Awesome. (Gamespot's live coverage) Eurogamer står fortsatt i kø: http://eurogamer.net/article.php?article_id=64373 Endret 8. mai 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Synes det stod et kort øyeblik at denne tråden var stengt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Steike tida gjkk raskt. Klokka var jo 1:00 isted :!: Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Føler meg litt hundset med her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå