Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bill og Co sitter vel i ler ein plass tenker eg :!: Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det var faktisk imponerende.. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 heller ikke spesielt imponerende. jeg hadde ærlig talt forventet noe nytt og spennende, noe som virkelig skulle skape overskrifter Lenke til kommentar
jag Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva kunne vi egentlig forvente, det er først nå de sender ut ferdige dev-kit og som han engelskmannen sa: We have a awful long way to go. Ble litt skuffa sjøl, håpet var at de skulle vise cgi fra forrige E3 ingame, ikke akkurat realisitiske forventninger og det var nok de aller fleste klar over... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette var absolutt ikke verdt å miste deler av nattesøvnen på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sony gjør det igjen,dette må vi bare bli vannt med. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men folkens... vi har fjernkontrollen til gode så litt spenning blir det nok Lenke til kommentar
jag Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og hva var egentlig så spennende med eye toy kortene, kunne vel fint fått til det samme på PS2? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe, den presentasjonen med tiger woods stod ikke helt i stil med det personen snakket om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men folkens... vi har fjernkontrollen til gode så litt spenning blir det nok 6067423[/snapback] Gleder meg! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Åh fy faen. Tiger Woods demoen :O Tenkte det var Tiger Woods via satelitt men var rendra realtime på PS3 :O Fy satan det var fotorealistisk ! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg vil se rockstar games nåååååå! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Åh fy faen. Tiger Woods demoen :O Tenkte det var Tiger Woods via satelitt men var rendra realtime på PS3 :O Fy satan det var fotorealistisk ! 6067427[/snapback] yo....... Lenke til kommentar
jag Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Avean ser ut til å være fornøyd da... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 sneak peak på noe interessant nå ? final fantasy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Avean var fornøyd allerede i fjor! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Må bare si. Ufattelig dårlig Sony pressekonferanse. Virker som de prøver å roe ned forventningene de skapte i fjor med å vise masse drit i år. Huff dette var lite imponerende. Ikke greit å være Sony Fanboy i et øyeblikk som dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå