Gå til innhold

E3 2006 pressekonferanser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En klassiker TCi :!:

 

Men ja, når er Nintendo sin konferanse i morra?

6067544[/snapback]

Kl. 18.30. Men regner med at den blir +/- 20 min forsinket.

6067545[/snapback]

 

Takk for infoen. Håper inderlig Nintendo leverer i motsetning til Sonys makkverk i natt.

Lenke til kommentar

Takk for i natt folkens...

For meg var dette en stor skuffelse. Trodde vi skulle få se noe fantastisk gameplay... Men den gang ei.

Og det at Sony var så feige at de ikke viste motostorm og kill-zone er helt bak mål. Det var de to tittlene jeg ville se.

Lenke til kommentar

Var en helt grei konferanse da, men forventingene var så høye fra i fjor... og de skulle jo være hvertfall 10x bedre enn 360, men slik jeg så det blir det nok veldig close... men takket være blueray så blir jo spillene sikkert kolosalt mye større.. særlig GTA4 (..igjen) :p

Lenke til kommentar
Takk for infoen. Håper inderlig Nintendo leverer i motsetning til Sonys makkverk i natt.

6067551[/snapback]

Bare hyggelig. Det håper jeg også. God natt folkens. Jeg må bare komme meg etter denne tafatte presentasjonen før jeg klarer å legge meg. *ser tomt ut i rommet*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Temmelig skuffende greier, alt i alt. Synes ikke det kom frem så mange eksklusive titler, da mye av det som ble vist frem er spill som blir gitt ut av EA Games, og da trolig også kommer på Xbox 360.

Av gode ting så er jo loadetiden noe man bør dra frem, og marketplace så veldig oversiktlig og fint ut.

 

I morgen er det Nintendo og Microsoft, har store forhåpninger til dem begge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...