Labraxas Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal kjøpe meg en ny DVD spiller, da den jeg har er relativt tam. Jeg er på jakt etter en god spiller til en ikke altfor stiv pris, men opp imot et par tusen pluss er jeg villig til å bruke. Noen som vet om en grei spiller med bra bilde og lyd til rundt 2000,- Den bør være sonefri eller lett å gjøre det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Harman Kardon leverer knallprodukter til en rimelig penge. Hificenteret - H/K Jeg har DVD23 og er mildt sagt knallfornøyd. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hva med denne? edit: ja litt sent ute der Shonah Endret 5. mai 2006 av Shonah Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Takktakk, virka gode de der, jeg ble litt lysten på å vere rede for fremtiden da med H/K 31, DVD Audio hadde vært sprækt. Tar meg en tur innom Oslo på mandag, så får man se hva som skjer Edit: Tirsdag må det bli Endret 8. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Idag var jeg innom Hi-fi center butikken på Majorstuen, der fikk leg en god pris på H/K DVD 31, så jeg bestilte den da de ikke hadde den i butikken. Jeg glømte å spørre om den var sonefri eller lett å gjøre det, noen som vet hvor vanskelig det er å gjøre denne spilleren sonefri? Hva slags kabel bør jeg benytte, jeg har kun scartinganger på TVen, den ene av dem er merket med RGB betyr dette at jeg kan bruke Component til Scart, og vill dette gi bedre bilde en en god Scart til Scart kabel? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mangler den HDMI-utgang? DVD-Audio som du nevner i en tidligere post kan du trygt glemme, da det nesten ikke finnes utgivelser på dette formatet Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Mangler den HDMI-utgang? 6072347[/snapback] Spilleren? hva er HDMI? DVD-Audio som du nevner i en tidligere post kan du trygt glemme, da det nesten ikke finnes utgivelser på dette formatet 6072347[/snapback] Ikke nå nei, men regnes det ikke for å være det fremtidige formatet? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Takktakk, virka gode de der, jeg ble litt lysten på å vere rede for fremtiden da med HDMI er den nye overføringsstandaren for digitalt bilde/lyd. Den bør være med hvis du planlegger lcd eller plasma i framtiden. Les mer på hjemmekino Har hatt DVD-audio i snart to år nå og først for en måned siden fant jeg en DVD-audio som jeg kunne teste. Det virker som om både DVD-audio og SACD ikke vil slå igjennom bredt i sitt nåværende format. Grunnen til dette skal være at Sony, som er en stor eier på innholds-siden støtter SACD og nekter å gi ut matriale på DVD-audio. (den skiva jeg testa fant jeg på nettet ala pirat) Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 HDMI er den nye overføringsstandaren for digitalt bilde/lyd.Den bør være med hvis du planlegger lcd eller plasma i framtiden. Les mer på hjemmekino OK, nei det virker ikke som den har HDMI-utgang nei, det hadde vært allright med det, men jeg tror at komponent gjør en tilnærmet like god jobb. Har hatt DVD-audio i snart to år nå og først for en måned siden fant jeg en DVD-audio som jeg kunne teste. Det virker som om både DVD-audio og SACD ikke vil slå igjennom bredt i sitt nåværende format. Grunnen til dette skal være at Sony, som er en stor eier på innholds-siden støtter SACD og nekter å gi ut matriale på DVD-audio. (den skiva jeg testa fant jeg på nettet ala pirat) 6072898[/snapback] OK, nokk et fremtidig format som blir danket ut altså, men det var flere grunder en DVD-Audio som gjorde at jeg gikk for DVD31, og jeg føler at jeg fikk en god spiller til en grei pris, så man får vente og se om man blir fornøyd. Men hvis man tar utgangspunkt i de utgangene man har, bør jeg gå for komponent til scart eller scart til scart, hva gir best bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå