Bruker_PK Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg byttet mitt P4s8x forrige uke pga ustabilitet (ofte reboot?!?) mot et P4B533-V. På P4s8X viste CPU temp 32-33 grader Idle, 39-40 grader full load. På P4B533-v, får jeg 43 grader Idle, 50-51 grader full load. Har Asus kortene fortsatt temp-feilvisninger som de hadde på K7v266 kortene?? Jeg har kjent på kjøleribben til CPU, og den er kaldere enn hånden/fingrene mine, så jeg velger å tro på temp-visningen fra P4S8X, og regner med at dette kortet P4B533-V viser 10 grader for mye. Har andre enn meg merket dette??? P.K Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Last ned moterboard monitor,dette bruker jeg og det stemmer helt med bios Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Men du har jo ingen garanti for at det ikke er feil i bios... Tror nok at du kan trekke fra ca 10 grader på de tempene, men hvorfor bry seg om temperaturen er nøyaktig så lenge cpu'en er stabil? Du ser iallefall hvor mange grader temperaturen øker/minsker selv om den faktiske temp er feil.. Send en mail til produsenten å hør om dette er et kjent problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå