Henrik C Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Shit. Jeg er imponert over at dere drar ut klokka 2-3 på natta for å fikse en liten switch! Rock on! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Bra jobba gutter Men hvordan får dere beskjed om at f.eks at serverne er nede!? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Bra jobba gutter Men hvordan får dere beskjed om at f.eks at serverne er nede!? 6054316[/snapback] Regner med dem har et par forumhorer som rin0ger de0m opp i sl0ike0 tilfelle0r,0 om dem0 ik0ke0 merker det selv.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Bra jobba gutter Men hvordan får dere beskjed om at f.eks at serverne er nede!? 6054316[/snapback] Regner med dem har et par forumhorer som rin0ger de0m opp i sl0ike0 tilfelle0r,0 om dem0 ik0ke0 merker det selv.. 6054360[/snapback] Tror du må få sett på tastaturet ditt Dre@m_Lord... Edit: Har du en sånn nikkedokke (som Homer ansatte til å trykke [Y] på tastaturet, så ikke power-planten gikk i lufta) feilplasert? Endret 7. mai 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
pej Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Bra jobba gutter Men hvordan får dere beskjed om at f.eks at serverne er nede!? 6054316[/snapback] Vi har en mobiltelefon (drift-O-fon kalles den internt) med oss som mottar SMS-meldinger fra serverovervåkingen vår med en gang noe kollapser. Det går på rundgang i driftsavdelingen hvem sin uke det er å passe på den, og denne uken var det min tur. Telefonnummeret er også oppgitt til alle medarbeiderne innenfor nettverket, slik at de også har mulighet til å ringe oss hvis krisen skulle være ute. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Litt imponert, for jeg våkner da aldeles ikke om jeg får en SMS midt på natten. Eller har dere kanskje en eller annen grusom meldingsvarsler? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Tja, de får kanskje betalt for å sitte nattevakt? ...Men slenger meg på spørsmålet til PT, skal da en del til for å våkne av en SMS? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Slik jeg har forstått det er det alltid minst én fra drift som er våken og klar til å fikse eventuelle problemer. Godt mulig jeg har misforstått. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Det er da ikke så mange som jobber i drift, er det vel? Endret 7. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er da ikke så mange som jobber i drift, er det vel? 6058447[/snapback] Drift/utvikling har to fulltidsansatte, to lærlinger og flere på deltid. De jeg kommer på nå er Tor Henning Ueland, Pål-Eivind Johnsen, Raymond Julin, Amund Espelien og Simen (husker ikke etternavn). Lenke til kommentar
pej Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Litt imponert, for jeg våkner da aldeles ikke om jeg får en SMS midt på natten. Eller har dere kanskje en eller annen grusom meldingsvarsler? 6057730[/snapback] Grusom meldingsvarsler indeed. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skulle likt å hørt den da apedoktor, kunne du tatt opp lyden og lagt den som vedlegg her på forumet? Jaja, har vi fått avklart det hvertfall, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå