Gå til innhold

Nedetiden som var i dag, 5. mai

Anbefalte innlegg

Hei!

I natt opplevde vi en del nedetid på enkelte av våre tjenester. Rundt klokken 03.42 sluttet to av våre webservere å svare. Dette gjaldt serveren som håndterer forumet og en annen webserver som tar seg av Amobil.no, Akam.no, HWB.no og Programmer.no. Vi måtte reise opp i serverparken for å få løst problemene, der det viste seg at to porter i svitsjen var døde. Vi byttet serverne over på andre porter, og ting skal nå være tilbake. Vi skal nå se nærmere på hva som var skyld i at portene døde.

Vi beklager nedetiden, og ber om forståelse for at ting som dette kan skje.

Endret av apedoktor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Bra at det ikke tok så veldig lang tid å få det fikset :) Får vel bare takke for deres innsats.

Lenke til kommentar

kan tenke meg dei gjør det ja, dette er jo en avis, eid av Orka Media (tar eg feil no?) og vanslige driftsledere og journalister får vel betalt for sine skriverier og teknisk velikehold av aviser...

så eg kan nokk svare med sikkerhet om at Admins får betalt, men aner ingenting om skribenter får betalt =) dei får kanskje en lite sum dei også :p

Lenke til kommentar
ok :)

hvorfor står det "*7.5KB avatar = 1.5KB for stor*" i siggen min? jeg hadde jo bare en link der og litt tekst :|

6046467[/snapback]

Fordi avataren din er for stor, den skal maks være 6KB.

Angående betaling. Drift/utvikling får betalt ja, noe alle de andre som gjør Hardware-nettverket til det det er selvsagt også gjør.

Lenke til kommentar
ok :)

hvorfor står det "*7.5KB avatar = 1.5KB for stor*" i siggen min? jeg hadde jo bare en link der og litt tekst :|

6046467[/snapback]

Fordi avataren din er for stor, den skal maks være 6KB.

Angående betaling. Drift/utvikling får betalt ja, noe alle de andre som gjør Hardware-nettverket til det det er selvsagt også gjør.

6048352[/snapback]

åja :wallbash: tenkte på signatur jeg :| avataren var jo et hotlinket bilde, hvorfor skulle det blitt fjernet? og hvorfor måtte de slette signaturen min? dårlig moderator-arbeid spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...