Alexander Schindler Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Verden henger ikke helt på hengslene lenger. Da er det godt å kunne dumpe alt i fanget på en av landets beste agenter. Men det er en mer moden og nesten motvillig Ethan Hunt som får det umulige oppdraget. Les mer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Morsom og god anmeldelse. Jeg kommer nok motvillig til å dra å se denne filmen. Popkorn-action er herlig, i motsetning til Tom Cruise som er så til de grader uspiselig. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Takk. Han kan være uspiselig noen ganger, spesielt når tingene skal bli for "amerikanske" (se slutten av Last Samurai feks). Men som actionfilm fungerer den godt, selv rakk jeg aldri å spise matpakka. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kunne være greit å få med seg at dette er et steg tilbake i forhold til M:I-2, går en med skyhøye forventninger blir en skuffet. For all del en god film, men den utnytter ikke sitt potensiale. Hva skjedde inne i bygningen.... og hvorfor i himmelens navn ødelegger de den lille uforutsigbarheten filmen har ved å putte på et helt unødvendig "fremblikk" i starten av filmen? Ting som er med å dra filmen ned :/ Forresten Alex: Jeg er imponert over at du klarer å dra inn din store helt, Oddemann, inn i en anmeldelse av en harbarket actionfilm. Intet mindre enn imponerende Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 God anmeldelse. Du vel egentlig dekket det meste jeg skrev i min mini-anmeldelse. Synes allikevel du kunne fått med deg hvor unektelig bra Philip Seymour Hoffman spiller skurk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg