jo-kris Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Skal kjøpe med UV-filter og polarisasjonsfilter og lurer på om disse to er greie... *HOYA SUPER HMC UV 62MM *HOYA PL-CIRC. Super 62MM Hvis ikke dette er noe å satse på kom gjerne med alternativer... Edit: Leif Endret 5. mai 2006 av jo-kris Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Uv-filteret ville jeg glemt, men det polafilteret er sikkert ok. Polafilter er utrolig effektivt, og er verdifullt supplement til enhver kamerabag. Lenke til kommentar
egulbr Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg har også lurt på å kjøpe meg pola. filter. Er det noen som kunne legge ut et par bilder her, tatt med og uten filteret, for å kunne vise oss virkningen av dette? Lenke til kommentar
AK+ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 vet ikke helt hvordan en legger ut bilder, men jeg kan gjerne sende et par eksempel via email. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du velger SVAR NÅ i steden for HURTIGSVAR. Da kan du legge ved bildene som vedlegg, men husk å resize og komprimere før du legger dem ut. Lenke til kommentar
AK+ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 dette er kun for å vise en effekt av å bruke polfilter. Motivet er helt vilkårlig. Lenke til kommentar
Iogahguil Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 dette er kun for å vise en effekt av å bruke polfilter. Motivet er helt vilkårlig. 6048279[/snapback] Regner med at det til venstre er tatt med filteret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå