Fribbern Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Tok disse bildene i dag, noen som har noen meninger om dem. Første bildene jeg legger ut her, så konstruktiv kritikk hadde vært fint. Mvh Anders Endret 4. mai 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Bilde nr 2 er alt for stort. Det får ikke plass på monitoren min. Jeg liker også best når bildene er lagt ved som vedlegg. Det jeg ser av det virker stilig, men jeg ville klonet bort forstyrrelsene i høyre kant. Det første bildet finner jeg blasst og slørete. Fine høylys i hår og pels, men en forstyrrende refleks i benken. Totalt sett ikke helt godkjent, altså. Hadde jeg giddet å laste ned hoppe-bildet, så hadde jeg nok likt det. Det skal være unødvendig å laste ned et bilde, for å se hele bildet. Må likevel berømme deg for noe som ser ut som et godt skutt bilde. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 så det var alt for stort når jeg la ut posten, redigerte det med en gang jeg så det. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Bilde nr 1: Litt mye forstyrrende elementer (grein, etc) som du (antakelig) lett kunne unngått ved å flytte deg litt før du tok bildet. Jeg innbiller meg også at bildet er skjevt, og om dette skyldes komposisjonen eller at bildet faktisk er skjevt spiller liten rolle - begge deler kan fikses Neste gang du tar et bilde bør du tenke på dette før du fyrer av - kan du flytte deg litt for å finne en bedre bakgrunn, få en penere komposisjon, unngå uønskede forstyrrelser og framheve motivet? Bilde nr 2: De opplagte problemene med hoppebildet er: - tærne mangler - ledningen/treet i nedkant kunne vært skåret vekk Ellers er jo bildet greit, men noe kan du altså gjøre for å forbedre det, og tipsene blir omtrent de samme som for det første bildet. Håper du ikke ble skremt nå, du har flere sjanser... Endret 4. mai 2006 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå