P0nduz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei Fattern er på utkikk etter ny telefon og lurer på hvem av de over han bør velge. Som dere sikkert ser vil han ha 3g. Han ser helst at batteriet varer et par dager. Han er litt opptatt av kvaliteten på kamera. (vet at k800i vil være helt overlegen der) men er de andre noe bra i det hele tatt? Takk for alle inspill. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei Fattern er på utkikk etter ny telefon og lurer på hvem av de over han bør velge. Som dere sikkert ser vil han ha 3g. Han ser helst at batteriet varer et par dager. Han er litt opptatt av kvaliteten på kamera. (vet at k800i vil være helt overlegen der) men er de andre noe bra i det hele tatt? Takk for alle inspill. 6044433[/snapback] Har V3x og er kjempefornøyd. Bra kamera med makromodus. Batteriet holder i ca. 3 dager med vanlig bruke. Siden det er usb-inngang er den lett å synkronisere, lades via pc'en og fungerer som flyttbar disk. Har bare testet kameraet mot D600, men her var ihvertfall kameraet til V3x noe bedre. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg bare blander meg litt inn i tråden her og spør om vhordan vanlig motorola V3 er i forhold til V3x.. jeg skal ha ny mobil her nå og jeg har de to mobilene i øynene (v3 og v3x). Hadde jeg hatt litt mer penger så hadde jeg selvfølgelig kjøpt V3x men så har jeg ikke så mye at jeg kan kjøpe den og ikke merke det. Burde jeg satse på V3 eller en annen? sorry for at jeg bryter meg inn trådstarter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå