tomGang Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har nettopp installert ny Zalman vf-900 på skjermkortet mitt. Denne krever en egen fan-strømforsyning på hovedkortet. Dette fører til at jeg må koble ut den ene av de to systemviftene mine. Hvordan er det mulig å koble til flere sysvifter enn det hovedkortet tillater? Jeg er mildt sagt ikke godt bevandret i moddingens glade verden, så hvordan skal jeg få den siste viften til å suge deilig luft inn i kabinettet? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kutt av gul ledning og koble sort og hvit på begge viftene sammen parvis. Lenke til kommentar
tomGang Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Takk. Da prøver jeg det. Regner med det er best å koble sammen kabinettviftene. Trenger man annet utstyr enn en skarp kniv? Må man frem med loddebolt for å feste ledningene til sukkerbiten? Dette er ikke akkurat min sterke side. Men jeg vil bli bedre Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Aller helst (for å få det penest) så bør du lodde legningene og legge krympestrømpe utpå, dersom du bruker sukkerbit skal ledningene ikke være fortinnet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Eller bare kjøpe et y-ledd. Fra 3dfxCool Og en til 30,- hos Microplex Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Eller bare kjøpe et y-ledd.Fra 3dfxCool Og en til 30,- hos Microplex 6047360[/snapback] disse har jeg flere av, utrolig kjekke Lenke til kommentar
tomGang Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 I dag har jeg vært rundt om i Oslo på jakt etter slike y-ledd. Dumt å betale ågerpris med posten for å få noe til 30kr. Kom tilslutt til Digital Impuls der hadde de. Kjøpte to. Nå er alt som det skal inne i kraftverket. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå