enemigo Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Installerte akkurat nytt nettverkskort fra SMC på bærbaren min. Etter at jeg hadde installert driveren fra medfølgende diskett ville maskina restarte. Jeg lot den få lov. Men den gadd ikke starte igjen!! Rett etter at den har vist "bios-vinduet" kommer beskjeden: NTLDR is missing Please hit any key to restart. Jeg trykker forskjellig taster, men beskjeden kommer bare opp på nytt..... Jeg har winXP, så at maskina lagde et recovery point, men vet ikke helt hvordan jeg får restora det... Noen som har noe forslag?? Takk Knut Lenke til kommentar
toredenstore Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har du en diskett i diskettstasjonen? Hvis så ta den ut. Hvis dette ikke hjelper kan du sjekke at det ikke er satt noen plass i biosen at maskinen skal boote via nettverk... Lenke til kommentar
oltis Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Sett inn windows cden og boot på den. Velg reparer. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Tror ikke jeg har noe diskett i stasjonen :smile: Skal prøve XPcd'en.... Takk!!! Knut [ Denne Melding var redigert av: enemigo på 2002-10-03 20:38 ] Lenke til kommentar
Creature Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det beste hadde nok våre om du hadde sett i XP cden og valgt å bruke recorery console, og derfra kopiert ntldr fila frå i386 katalogen på cd'en. men å bruke recovery går sikert godt det og... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Kjørte recovery jeg... Funker nå! K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå