Muggkaare Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 ok...for det første, det har jeg tatt opp før her, uten å få noe svar, men x1900xtx i crossfire flimrer..på nettet står det no om at man må ha lcd-skjerm med dvi... har ikke fått testa det enda, da alt man har er en vanlig crt-skjerm... men testa 3dmark06 nå... uten vsync på gikk det greit, men med vsync aktivert, fikk jeg noe rare forstyrrelser eller hva man skal kalle det på skjermen... nederst og til høyre på vedlagte bilde... noen som vet hva det er/kan være? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 det der har jeg ikke sett før. du tenker på de fargene ikke sant? kortet er vel ikke overklokka ellnosånt vel? eller at det blir for vamt av en eller annen grunn kanskje? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) ikke overklokka ell no...det er ikke slik med vsync av, bare med vsync på...men ser jævla rart og stygt ut! når vsyns er på, blir flimringa bedre... men det som skjedde i 3dmark var snålt! Endret 4. mai 2006 av King_P Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ser ut som en eller annen rendering bug knyttet til AA. Er bildet du viser der kjørt mens AA var på? Du retter det nok med nye/anderledes drivere skulle jeg tro. -Stigma Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ser ut som en eller annen rendering bug knyttet til AA. Er bildet du viser der kjørt mens AA var på? Du retter det nok med nye/anderledes drivere skulle jeg tro. -Stigma 6044532[/snapback] AA var ikke på tror jeg...kjørte 3dmark på standard, og da står vel ikke det på. har også installert nyeste drivere fra ATI... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 fårn sånn på siden av skjermen min når jeg legger ned Wow og tar det opp igjen mens jeg er i spillet... Forsvinner hvis jeg slutter spillet å går tilbake... Ingen overklokk her på skjermkortet Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Sant som Stigma sier, det er en MSAA bug i 99% av tilfellene, enten er det app som kaller AA, eller så er det driveren. Vet ikke helt hvorfor slikt skjer, men det har skjedd med meg også, det er i kombinasjon med Transparency AA hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå