Scotty Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer! Elsker hun deg da? Å være forelsket er noe jeg savner nesten. Har vært et par år siden jeg virkelig var forelsket. Men tror at jeg begynner å gå inn på en person nå, som er skikkelig hyggelig og søt mot meg. Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Ja, jeg slenger meg med på tråden! Om jeg enn har vært forelsket en god stund nå betyr ikke det at gleden hun tilfører livet mitt hver dag har blitt noe mindre. Tenke seg til at jeg skulle støtet borti ei søt jente som har så mye til felles med meg Endret 28. mai 2006 av Amaranth Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg er da forelsket jeg også! Så det så. Hehe. Det triste er at det ikke er gjensidig, noen tips på hvordan jeg kan lage en romantisk date? Endret 29. mai 2006 av Mathias89 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 så bra, vet hvordan det føles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå