Svish Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Når jeg åpner explorer, så går det fort. men hvis jeg så dobbeltklikker på en av diskene, så stopper det ofte helt opp! not responding og gode greier. ser liksom ut som den har tenkt til å la meg gå videre inn i en mappe, men nei... noen som vet hva dette kan skyldes? den våkner som oftest opp igjen etter en stund, men med en gang jeg trykker på noe i vinduet så stopper den opp igjen hva er ting som kan få dette til å skje liksom? er det noen innstillinger som er på tryne? harddisken som begynner å dø? funker helt greit å gå inn via cmd og slikt, og med slike åpne-fil vinduer og annet. men explorer sliter liksom en smule i blant... noen ganger funker den helt fint... hjelp EDIT: skjer forøvrig også oftere når jeg trykker i lista enn nårjeg trykker i det treet på venstre sida.... Endret 4. mai 2006 av Tussi_qwerty Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Har du fjernet alt av virus og spyware på pcen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 eh, skulle ikke tro det er det her nei Lenke til kommentar
berxter Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kan jo være stappe fulle temparkiver og div cacher rundtomkring. Ta en runde med ccleaner (google). Bernt K Lenke til kommentar
Svish Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 okay, da tester jeg det. får se om det hjelper. ill be back... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tussi_qwerty...ukens nick, definitivt. Helt der oppe med appelsinbrus og ofredstie. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 zjulik: and why is that? hehe. og samme må vel nesten gå til deg angående ditt bilde, hehe. begynte seriøst å lure når jeg så den med en gang... uansett, crapcleaner(how do they come up with this?!), var ikke et spesielt dumt program nei =) den fant ikke ekstreemt mye da. men den støttet jo en del for å si det sånn. i hvert fall er maskinen min nå free from crap. litt usikker på om det hjalp med tanke på problemet mitt da... mulig det hjalp litt, men ikke helt... men takk i alle fall! får se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
visio Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 zjulik: and why is that? hehe. og samme må vel nesten gå til deg angående ditt bilde, hehe. begynte seriøst å lure når jeg så den med en gang... uansett, crapcleaner(how do they come up with this?!), var ikke et spesielt dumt program nei =) den fant ikke ekstreemt mye da. men den støttet jo en del for å si det sånn. i hvert fall er maskinen min nå free from crap. litt usikker på om det hjalp med tanke på problemet mitt da... mulig det hjalp litt, men ikke helt... men takk i alle fall! får se hvordan det utvikler seg. 6046909[/snapback] Har du kjørt diskopprydding og fragmentering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå