hiper Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeg går inn i bios,men finner ikke noe med fsb og multiplier? har et msi hovedkort med phoenix bios? noen som kan hjelpe har ganske god peil på data,men ikke på overklokkong av cpu! noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Har du nyeste BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 jeg kjører den som fullgte med kortet?? er det noen muligheter for å overklokke fra windows? noen programmer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeg kjører den som fullgte med kortet?? er det noen muligheter for å overklokke fra windows? noen programmer? 6043724[/snapback] Det følger med slik programvare til noen hovedkort, se etter hva som følgte med ditt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 er det noen mulighet å flashe fra windows gidder ikke skaffe disketter`?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 er det noen mulighet å flashe fra windows gidder ikke skaffe disketter`?? 6043799[/snapback] Ja det er nok mulig med tilhørende programvare til hovedkortet. Hvis ikke, så er det bare å legge inn BIOSen på en BOOT-cd, som du for eksempel kan lage i Nero. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 jeg fant msi cden nå takk for hjelpen da effikan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå