Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett connection , faller ut ofte!

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Hei!

Jeg begynner å bli veldig irritert på internettlverandøren vår nå pga mye feil tidligere, men jeg er litt usikker på om dette er feil som skyldes mitt bruk eller ikke.

Problemet er iallefall at når jeg spiller f.eks på xbox live så skjer det minst en gang for dagen at internetten bare kutter helt av.. Noe jeg syns er ganske irrterende. Løsningen er å slå av strømmen på ruteren og på igjen og vente litt. Er dette normalt? ER det noe galt med linjen vi har? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned nyeste firmware til ruteren :)

Hadde ofte problemer med at Ruteren min krasja / restarta når jeg gikk innpå forskjellige sider (f.eks. finn.no).

Jeg lasta ned og installerte nyeste firmwaren til den, og den har fungert perfekt etter det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Last ned nyeste firmware til ruteren :)

Hadde ofte problemer med at Ruteren min krasja / restarta når jeg gikk innpå forskjellige sider (f.eks. finn.no).

Jeg lasta ned og installerte nyeste firmwaren til den, og den har fungert perfekt etter det :)

6043669[/snapback]

Kan man enkelt gjøre dette selv? Trenger jeg å ha passordet for å komme meg inn til ruter settings?

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet med en gammel Dlink, som jeg byttet ut for kort tid siden. Var en eldre, ganske billig modell, DI-514, var det. Kuttet ut nettilgangen uten videre, var ikke noen spesiell situasjon eller noe, gjerne når jeg var inne og kikket på et forum.

Edit:

Ja milleniam, du må ha passordet, og oppdatere med en fil du finner på produsentens side. Jeg forsøkte det samme, men ruteren var det like merkelig oppførsel på.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Har noe av det samme problemet her. Er en slik router som du får med når du bestiller bredbånd fra Telenor. Internett detter somregel ut hver gang jeg åpner opera (mange sider som åpnes samtidig). I tillegg detter den ut etter at jeg har vært ca et minutt på finn.no av en eller annen grunn. Bare på finn.no den pleier å dette ut. Kan jeg oppgradere firmwaren på telenor routeren min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...