soundwall Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Irriterer meg litt at Microplex alltid skal være så hemmelighetsfulle... *Hvem* er "en av verdens største produsent av utstyr til modding?"... Hadde vært ok om de hadde gitt *litt* mere info slik at vi ikke blir sittende å vente... Den nedtellingen de hadde tidligere i år... hadde STORE forventninger... så etter å ha venta i 100 dager så kom... SilentTwin.. KUN!? - s Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jau, ble litt skuffet etter 100 dager jeg også.. Men uansett, jeg tror nok det er pcmods.com det er snakk om, de har jo masse mods o.l. pluss at MP har jo en del av deres produkter fra før av også... men tipper bare Lenke til kommentar
enry Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Geniale Microplex! For det er jo bokstavelig talt (hm) GENIALT å bygge opp slike forventninger til et middelmådig produkt! Vel, - om den kjølern er bra kvalitet, - så er den langt under middelmådig interessann for de fleste av oss. Og etter de 100 dagene solgte de kjøleren som bare rakkern. Geniale Microplex. Men ikke noe særlig kundevennlig eller sympatisk da. Fytte rakker'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå