lars91 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Jeg holder på med en hjemmeside. Jeg har helt inntil nylig kunnet laste opp filer via ftp. Jeg kan se filene og laste ned filene fra webhotellet men jeg kan ikke laste opp filer til webhotellet. Jeg bruker ws_ftp pro 8.0 og det har fungert før å laste opp filer. Det jeg lurer på er om det er noe feil med nettverket mitt som gjør at dette ikke går eller er det at jeg kansje ikke har rettighetene til å laste opp filer til webhotellet. Håper noen kan hjelpe meg med dette for dette er litt kritiskt. På forhond takk og jeg håper dere kan hjelpe! Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvis jeg får logget inn på mine ftp'er uten å kunne upload, pleier det være at ftp klienten på maskina jeg er på er feil på default mode, ASCII vs Binary eller vice versa. Du kan jo teste hver enkelt, selv om du evt. har definert auto i programmet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) EDIT: leste feil Move on, move on its nothing to see here.... Sjekk at programmet har tilgang gjennom softwarebrannmuren. Evt installer FTP på nytt. Endret 4. mai 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 nå funker det plutselig igjen men det er når fattern har skrudd av pcn sin.. kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå