Hansulu Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 MSN min crasher hver gan jeg prøver å logg på. Jeg kommer inn på MSN sine servere, men rett etterpå crasher MSN med meldingen: (svarer ikke). Jeg har akkurat reinstallert Windows pga av dette, men samme problemet oppstår. Noen forslag? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sjekk maskina for virus\spyware prøv nyeste version av msn (8.0) eventuelt prøv Trillian eller aMsn som er gode messaging programmer Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takk! Prøvde msn live 8.0, men det funket heller ikke. Samme feil der. Lurer på om det kan være noe i registret, siden jeg har tatt en grundig reinstall. Har ikke gjort noe i registret, men siden feilen henger igjen må jo feilen ligge dær eller på msn sine servere! Noen programmer som kan fikse registret? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei! Kan det være drivere til nettverkskortet eller en brannmur? Trillian er bra ja, du bør forsøke det. Jeg bruker bare det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har brukt msn på maskinen min før med samme innstillinger, men plutselig en dag oppstod problemet Skal prøve å oppdatere nettverksdrivere, har prøvd å slå av brannmur osv... Skal prøve trillian Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sjekk maskina for virus\spyware prøv nyeste version av msn (8.0) eventuelt prøv Trillian eller aMsn som er gode messaging programmer 6043857[/snapback] Han sa jo at han hadde reinstallert maskina, så da tror jeg ikke det henger igjen virus? =/ Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Har installert trillian, funker greit det Tanken på at MSN ikke fungerer er veldig frustrerende Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Heisann... Dette problemet virker veldig vanskelig å løse, men får du beskjed om å sende feilrapport? For i den rapporten så skal det være en "Hvis rapport" knapp, hvis jeg hadde fått sett litt på den, så kan jeg hjelpe deg prøv nyeste version av msn (8.0) 6043857[/snapback] Dette fraråder jeg på det sterkeste! Det er en BETA som ikke er ferdig utviklet enda, desuten blir jeg svimmel av designet! Endret 9. mai 2006 av Chrisr2505 Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Nå skjønner jeg ingen ting... Jeg installerte MSN igjen, for å finne feilrappartoen (den hadde jeg glemt å sjekke *doh*, er så vant med disse feilrapportene at jeg fullstendig overser de) plutelig fungerer MSN min igjen har ikke en fjerneste anelse hva som har fikset den, men den er i orden i alle fall. Nå irriter jeg meg over hva som kan ha fikset MSN min.. Ned med windows! forbanna overstyrende dritt OS... Skal konvertere til Mac Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hehe, det var flott! Foresten, ned med mac, inn med windows :!: :!: Nei, chat til du blir sliten, flott at du fikk det til Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Tja, det ser ut som Windowsn min har begynt å fikse seg selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå