thomanil Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg tråler websjapper etter det gamle spillet Rez til ps2. Sliter med å finne det! Kan noen hjelpe meg? Enten ved å gi meg en webbutikk som har det, eller evt selge meg det brukt hvis en eller annen vennlig sjel her på forumet har det liggende og skrote i hylla. EDIT: Har forsåvidt funnet det på britiske amazon.co.uk brukt og nytt, men er usikker på om ting kjøpt i UK funker her? Hvordan er region-kodingen på uchippa ps2? Endret 4. mai 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tråler websjapper etter det gamle spillet Rez til ps2. Sliter med å finne det!Kan noen hjelpe meg? Enten ved å gi meg en webbutikk som har det, eller evt selge meg det brukt hvis en eller annen vennlig sjel her på forumet har det liggende og skrote i hylla. 6043527[/snapback] Sjelden og ettertraktet. Du får det for mellom 20 og 30 pund på eBay. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) eBay selvsagt. Tenkte meg ikke om. Sidespor til slutt: det er vidunderlig å "ankomme" en platform (ps2 i dette tilfellet) seint i livssyklusen. Billig, og lett å luke ut de aller beste spillene i en fei! Endret 4. mai 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Og bare så du vet det, alle spill kjøpt i Europa (inkludert England) og Australia funker på en PS2 som er kjøpt her i Norge. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Og bare så du vet det, alle spill kjøpt i Europa (inkludert England) og Australia funker på en PS2 som er kjøpt her i Norge. 6043953[/snapback] Flott. 1 stk Rez i mint condition bestilt fra UK-ebay... Rez, Ico, Shadow of the C, God of War, Resident Evil 4, Guitar Hero... blir noen bra spill-måneder på meg fremover! Endret 4. mai 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Kryon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fant det til 299,- på zailor.no Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Chip er tingen, så får du utnyttet ps2`n skikkelig, og det blir mye lettere å finne spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå