Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 fant det, kan eg då bare sletta upper og lower? 6043736[/snapback] yepp, så restart Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 tusen takk, prøve det eg. komme ein blomst i posten t deg hvis detta funke...... Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Sallan så bra!! Åså må eg få rette en stor takk til kundeservice hos expert, samt support hos packard bell som f... meg ikkje klarte å hjelpe meg med dette..... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Må ikke glemme en stor takk til apple som har gitt deg itunes da. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Ikke meningen å være ufin, men gjør det til en vane å oppgi så mye informasjon som mulig. Hjelp til selvhjelp. Velkommen til forumet, btw. 6043615[/snapback] ikke meningen å være ufin, men ikke prøv å svar på ting du ikke har peiling på han oppgav akkurat nok informasjon til å finne ut hva som var løsningen på problemet hans 6043636[/snapback] Bøyer meg i støvet for det du klarte der Uansett: Svært mange "hjelp meg"-tråder forblir usvart pga. manglende info som oppgis. Ut fra hva som stod skrevet, var det lite som tydet på dette ville føre frem. Fint at du har hatt samme køddet som han, da.... ikke meningen å være ufin, men ikke prøv å svar på ting du ikke har peiling på Prøvde ikke å svare, men å lirke ut mer info.... jeg mener selv jeg er forholdsvis habil innen problemløsning (SW og HW). Trådstarters innlegg kunne med fordel vært utdypet. Trådstarter: Gledelig at du fikk den hjelpen du trengte, og at du viser at du setter pris på det! På gjensyn neste gang noe går til H, og du trenger geek-assistanse EDIT: Gidder ikke lage egen post for dette, Patience, men såpass må man kunne akseptere... at man gir et hint på at spørsmålet er tynnt, mener jeg. Gjør regning med at du kan lese ; han har fått ordnet det (og Grokster har fått fortjente blomster). Endret 4. mai 2006 av Okay Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ikke meningen å være ufin, men gjør det til en vane å oppgi så mye informasjon som mulig. Hjelp til selvhjelp. Velkommen til forumet, btw. 6043615[/snapback] Ufin har du allerede vært. Lite konstruktivt og barnslig svar. ---- Trådstarter: Fått fikset problemet? Var det virkelig iTunes som forårsaket problemet? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Og hvis du gidder sende løsningen til support på PB er de sikkert glade for det, også slipper andre å bruke mere tid og penger på dette problemet. (kanskje sender de tilogmed mail til apple osv osv..) Snodig var det dog..hvordan Grokster visste/fant ut av dette vil jeg likt å vite Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 han oppgav akkurat nok informasjon til å finne ut hva som var løsningen på problemet hans Nåja, man trenger vanligvis mer informasjon enn det der for å løse et problem. Tilfeldig at han hadde et problem med samme symptom som du tydeligvis har hatt. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Og hvis du gidder sende løsningen til support på PB er de sikkert glade for det, også slipper andre å bruke mere tid og penger på dette problemet. (kanskje sender de tilogmed mail til apple osv osv..) Snodig var det dog..hvordan Grokster visste/fant ut av dette vil jeg likt å vite 6044713[/snapback] hei dette er et kjent problem med packard bell pcer og itunes Packard Bell vet selvfølgelig dette, men den personen trådstarter pratet har nok bare ikke sett koblingen, samt at han ikke hørte noe om Itunes. Men det er det første de burde spørre om hvis en kunde ringer og sier at dvd/cd -spilleren ikke fungerer lenger: - "hei dvd spilleren min stoppet plutselig å virke" - "har du akkurat installert Itunes" - "hvordan visste du det?" - "case closed" denne saken er løst så det er neppe noe poeng å diskutere hvorvidt trådstarter ga nok info eller ikke, min kommentar til Okay var ment som en spøk, og han er en grei kar så han tok den, ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå