jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 sitte her med en packard bell bærbar pc med en dvdrom som ikke funker lenger. Noen som har en løsning på dette?? Driveren er korrekt innstallert, men maskinen finner ikke enheten..... Hjelp. har snakket med packard bell support, men de har ikke noen løsning på problemet. Har prøvd å få tak i ny driver, men finner ikke dette noen plass....... HJELP!!! Eneste løsningen support hadde var at de sendte meg en ny versjon av windows, men hva hjelper det når jeg ikke har noen cd/dvd rom?? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sitter her med en rød bil som ikke virker. Noen som har en løsning på dette?? Bilen har rette type bensin Lenke til kommentar
IsMedSjoko Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Hei, har en datamaskin som ikke vil slå seg på. Noen som har en løsning på dette?? Jeg har satt i strømpluggen. Endret 4. mai 2006 av IsMedSjoko Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Trodde faktisk at dette var et seriøst forum som eg kunne få noen svar fra eg, men kanskje ikkje allikevel??? Sorry då at eg glemte å skrive at dvd en er av merke toshiba dvr sd-r6372..... Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 itunes har du vel akkurat installert eller hva? det er den som sørger for at cd/dvd romen ikke funker Lenke til kommentar
BMP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sitter her med en rød bil som ikke virker. Noen som har en løsning på dette??Bilen har rette type bensin 6043545[/snapback] Hei, har en datamaskin som ikke vil slå seg på. Noen som har en løsning på dette??Jeg har satt i strømpluggen. 6043550[/snapback] Jeg har ingen av delene og alt virker! Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 er nok detsom har skjedd ja, men har du noen løsning på dette? Problemet kom da jeg avinstallerte ITunes Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 start knappen og kjør, skriv inn regedit og trykk enter velg hkey_local_machine system current control set control class {4d36e96a ...} så slett upper filter og lower filter restart maskinen og alt er greit igjen:) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Ikke meningen å være ufin, men gjør det til en vane å oppgi så mye informasjon som mulig. Hjelp til selvhjelp. Velkommen til forumet, btw. Endret 4. mai 2006 av Okay Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ikke meningen å være ufin, men gjør det til en vane å oppgi så mye informasjon som mulig. Hjelp til selvhjelp. Velkommen til forumet, btw. 6043615[/snapback] ikke meningen å være ufin, men ikke prøv å svar på ting du ikke har peiling på han oppgav akkurat nok informasjon til å finne ut hva som var løsningen på problemet hans Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 start knappen og kjør, skriv inn regedit og trykk enter velg hkey_local_machine system current control set control class {4d36e96a ...} så slett upper filter og lower filter restart maskinen og alt er greit igjen:) 6043607[/snapback] Finner ikke upper filter og lower filter? Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hvis du går inn på system properties er det et gult utropstegn over dvd rommen din? Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Det Stemmer det.... har du noen tips?? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) når du trykker på denne i regedit: {4d36e96a ...} hva ser du da i høyre vindu? Endret 4. mai 2006 av Grokster Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 får opp fem nye mapper 0002 - 0005 samt properties Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 får opp fem nye mapper 0002 - 0005 samt properties 6043693[/snapback] jepp under {4d36e96a ...} kommer disse opp, men i høyre vindu skal upper og lower filter stå sammen med andre verdier altså ikke i "treet" du blar deg nedover i Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 så i venstre eg. høyre vindu inneholder: Standard, class, icon, installer32, og troubleshooter Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det du kan gjøre er å slette den fra enhetsbehandling og starte PCn på nytt igjen. Da skal den installere seg på nytt. Det virket for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 så i venstre eg. høyre vindu inneholder: Standard, class, icon, installer32, og troubleshooter 6043711[/snapback] sorry fant feilen, mappen er denne: {4d36e965.... altså litt lengre opp, min feil Lenke til kommentar
jokkedbb3 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 fant det, kan eg då bare sletta upper og lower? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå