lolmenot123 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Halla folkens Noen tilfeldigvis har gjort kontrollspørmalene på side 129-132 i arbeidsboka? Grunnkurs.. Takk for hjelpen folkens;) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det slår deg ikke at det finnes mange forskjellige læreverk - og dermed mange forskjellige arbeidsbøker? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Det slår deg ikke at det finnes mange forskjellige læreverk - og dermed mange forskjellige arbeidsbøker? 6047891[/snapback] Etter hva jeg har sett hittil, så kan det se ut som at lærebøker i ØK&INFO kun blir utgitt av Økonomiforlaget og at alle ØK&INFO-elever i hele landet har samme bøker. I min blå bok for 'Økonomi og Informasjonsbehandling' utgitt av Økonomiforlaget begynner Lær Selv-kapittelet om Informasjonsteknologi (IKT) på s129 og slutter på s132. Det kan vel ikke være rent tilfeldig. Vi har nettopp begynt på dette kapittelet, men jeg har ikke gjort noe som helst i det enda. Hvis trådstarter først har greid å rote seg inn på et HW-forum, bør jo dette egentlig være barnematen. JoachimR: Sjekk selv og se om vi har samme bok da. Endret 5. mai 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg benytter Aschehougs lærebøker - på skolen min velger faglærerne mellom Økonomiforlaget og Aschehougs serie(kalt Alfa (www.aschehoug.no/alfa)) Bruker han sistnevnte ligger det offisielle løsningsforslag ute på ovennenvte adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå