DanielTL Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Våre alles kjære übernerder fra PurePwnage teamet har planlagt et guild på Frostmane for alliance. Dette er en ypperlig sjanse til å spille sammen med kjendiser (d-kjendiser, vel å merke), så til alle dere på alliance på Frostmane serveren, lykke til!! Mer kan leses HER *EDIT* Bare for US serverene Endret 4. mai 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det er vel kanskje på US servers? Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Sant. Men noen spiller jo på US serverne her på forumet også, så.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvem gjør det? Må være ganske laggy Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 det funker helt fint å spille på us servers fra norge. enten kommer guildet til å bli dritbra med elitespillere. ellers så blir det pakkafult med 10 000 members og bare tull Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tipper på alternativ 1. Pro spillere Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kult! Dette må jeg følge med videre på. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tipper alternativ 2, tjukt av idioter og crappy spillere. Kanskje ikke akkurat det, men jeg ser ikke for meg noen high end guild hvertfall. Kvalitet fremfor Kvantitet. Jeg er sikker på at de fleste spillere i andre high end guilds er "bedre" en disse karene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 teh_pwnerer er sikkert grei han, men jeg tror ikke jeg orker å rerolle, bare for å være med i en dum guild. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har lest om en måte her på forumet der du bare måtte endre på en liten ting i wow mappen slik at du fikk opp US server list i stedet for EU. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ja...da jeg gjorde det klikket kontoen og passordet gjekk ikke å logge inn med. Fikset det med å logge inn på Account Management og forandre passordet. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har lest om en måte her på forumet der du bare måtte endre på en liten ting i wow mappen slik at du fikk opp US server list i stedet for EU. 6044359[/snapback] For at det skal funke må du betale månedsavgift til WoW US også, ikke bare EU. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har lest om en måte her på forumet der du bare måtte endre på en liten ting i wow mappen slik at du fikk opp US server list i stedet for EU. 6044359[/snapback] For at det skal funke må du betale månedsavgift til WoW US også, ikke bare EU. 6044375[/snapback] Vet du hvordan man fikser det slik at man kan spille på US servere, og betale avgift til US akkurat slik jeg betaler til EU? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har lest om en måte her på forumet der du bare måtte endre på en liten ting i wow mappen slik at du fikk opp US server list i stedet for EU. 6044359[/snapback] For at det skal funke må du betale månedsavgift til WoW US også, ikke bare EU. 6044375[/snapback] Vet du hvordan man fikser det slik at man kan spille på US servere, og betale avgift til US akkurat slik jeg betaler til EU? 6051257[/snapback] Nei, vet nok ikke det Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har lest om en måte her på forumet der du bare måtte endre på en liten ting i wow mappen slik at du fikk opp US server list i stedet for EU. 6044359[/snapback] For at det skal funke må du betale månedsavgift til WoW US også, ikke bare EU. 6044375[/snapback] Vet du hvordan man fikser det slik at man kan spille på US servere, og betale avgift til US akkurat slik jeg betaler til EU? 6051257[/snapback] Du har følgende: litt for mye penger og litt for mye tid. Hold deg til EU. Lenke til kommentar
aespN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvorfor har han for mye tid? =) Lenke til kommentar
wailer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Tipper på alternativ 1. Pro spillere 6043806[/snapback] Enig tipper det blir som med Nilbog på stormscale. de hadde nesten bare pro spillere fra cs ( de mest kjente svenske cs spillrenve var der) bf2. quake. det var den beste hord guilden fram til den gikk ned Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Tipper på alternativ 1. Pro spillere 6043806[/snapback] Enig tipper det blir som med Nilbog på stormscale. de hadde nesten bare pro spillere fra cs ( de mest kjente svenske cs spillrenve var der) bf2. quake. det var den beste hord guilden fram til den gikk ned 6054263[/snapback] Nilbog er reformert nå da. [Quot=apollox Postet i dag, 00:33] hva er purepwnage? http://www.purepwnage.com/ Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hva er purepwnage? 6054247[/snapback] purepwnage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå