Gå til innhold

IGN imponert over Next-Gen;"It's truly coming"...

Anbefalte innlegg

"Next-Gen is Truly Coming

I saw two amazing games yesterday. Seriously, they're going to rock. Sadly I can't talk about them until E3, but when day 1 hits (next Wednesday), we can finally say what we need to say about them.

We'll post the first one at midnight (a good nine hours before the show starts) and the second one as soon as the show starts. Sadly, I'm not sure if we can show video of each yet (approvals, approvals, approvals), but with luck we'll be able to.

2007 is going to rock."

IGN-blog.

Vel, E3-hype eller sannhet? Spennende er det uansett. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Next-Gen is Truly Coming

I saw two amazing games yesterday. Seriously, they're going to rock. Sadly I can't talk about them until E3, but when day 1 hits (next Wednesday), we can finally say what we need to say about them.

We'll post the first one at midnight (a good nine hours before the show starts) and the second one as soon as the show starts. Sadly, I'm not sure if we can show video of each yet (approvals, approvals, approvals), but with luck we'll be able to.

2007 is going to rock."

IGN-blog.

Vel, E3-hype eller sannhet? Spennende er det uansett.  :love:

6043154[/snapback]

Jeg legger merke til at han sier "saw" og ikke "played/tested/tried/got my hands on" eller noe i den dur :) Kan jo bare være snakk om en fancy trailer til et X360/PS3/Wii spill uten virkelige ingame situasjoner. Uansett så er IGN øverst på lista over hype-maniacs (like etter Kutaragi og J Allard :) ), så jeg lar meg ikke helt rive med...

Lenke til kommentar
Nå kjenner ikke jeg til IGN slik tydeligvis dere gjør, men hvis reporteren her snakker om cgi-filmer bør denne miste jobben.

Sverger til Gamespot jeg da.

6045109[/snapback]

Gamespot er et bedre valg.

Det er lenge siden jeg sluttet å lese på IGN. Makan til rølpe side skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...