Döden Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 "Next-Gen is Truly Coming I saw two amazing games yesterday. Seriously, they're going to rock. Sadly I can't talk about them until E3, but when day 1 hits (next Wednesday), we can finally say what we need to say about them. We'll post the first one at midnight (a good nine hours before the show starts) and the second one as soon as the show starts. Sadly, I'm not sure if we can show video of each yet (approvals, approvals, approvals), but with luck we'll be able to. 2007 is going to rock." IGN-blog. Vel, E3-hype eller sannhet? Spennende er det uansett. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 "Next-Gen is Truly Coming I saw two amazing games yesterday. Seriously, they're going to rock. Sadly I can't talk about them until E3, but when day 1 hits (next Wednesday), we can finally say what we need to say about them. We'll post the first one at midnight (a good nine hours before the show starts) and the second one as soon as the show starts. Sadly, I'm not sure if we can show video of each yet (approvals, approvals, approvals), but with luck we'll be able to. 2007 is going to rock." IGN-blog. Vel, E3-hype eller sannhet? Spennende er det uansett. 6043154[/snapback] Jeg legger merke til at han sier "saw" og ikke "played/tested/tried/got my hands on" eller noe i den dur Kan jo bare være snakk om en fancy trailer til et X360/PS3/Wii spill uten virkelige ingame situasjoner. Uansett så er IGN øverst på lista over hype-maniacs (like etter Kutaragi og J Allard ), så jeg lar meg ikke helt rive med... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sikkert en god blanding av både hype og sannhet. Tror jeg er en av de få som gleder seg til E3 er over, og alt maset endelig har lagt seg Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg er ikke så veldig glad i IGN. De biter på det de blir servert, og de forskjellige underdelene av siden er drevet av fanboys. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 IGN kunne hypet en inngrodd tånegl om det fikk dem på godsiden til en utgiver. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå kjenner ikke jeg til IGN slik tydeligvis dere gjør, men hvis reporteren her snakker om cgi-filmer bør denne miste jobben. Sverger til Gamespot jeg da. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå kjenner ikke jeg til IGN slik tydeligvis dere gjør, men hvis reporteren her snakker om cgi-filmer bør denne miste jobben. Sverger til Gamespot jeg da. 6045109[/snapback] Gamespot er et bedre valg. Det er lenge siden jeg sluttet å lese på IGN. Makan til rølpe side skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå