Gå til innhold

Skal jeg slutte...?

Vel, skal han slutte?  

388 stemmer

1. 1. Vel, skal han slutte?

• Ja
      181
    • Nei
      82
    • Pokker om jeg bryr meg, slutt med slike polls!
      124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å slutte med data en gang, men klarte det ikke.

Det er vanskelig, men jeg trenger absolutt å trappe ned.

Jeg får høre det hver dag på skolen, både positive og negative sider (mest negativt), men siden jeg har det så utrolig morsomt her, så klarte jeg ikke.

Hvertfall for meg, så har datan/internett (forumet her, og andre forum) blitt en stor del av livet mitt, noe som kansje er litt skremmende.

Jeg føler ikke at det er noe problem akuratt nå, men fremtiden min ser ikke akuratt lys ut.

Hvis jeg kunne velge, og klart å gjort det, hadde jeg trappet ned med databruken, ikke sluttet, for all del.

Men trappet ned litt.

Når jeg sitter her/spiller ca. hele dagen, og ikke sosialiserer meg i det hele tatt, så begynner det å bli noe feil.

Så jeg mener at du kansje ikke trenger å slutte helt med data, med trappe ned litt.

(da jeg sier data, mener jeg selvfølgelig databruk :p )

edit: velger også å stemme nei, siden jeg mener du ikke skal slutte helt.

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Vil det si at du ikke har tenkt tanken om hva "du kunne gjort" warpig?

For den traff meg nå.

6043267[/snapback]

Om hva jeg kunne gjort?

Jeg har nok ikke tid til å drive med annet enn det jeg gjør, som stort sett er lekser, fotball, venner, data og be med damer ut på kino.

Jeg er for øvrig storfornøyd med livet mitt.

:)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare slutte? :)

6043295[/snapback]

Jeg vurderer sterkt å la PC-en stå igjen hjemme når jeg flytter vekk neste år. Kommer sikkert til å bli for mye uten data. For heller prøve å venne meg til et liv med mindre data nå. Ikke enkelt gitt. ;)

Lenke til kommentar

Stemmer som Dotten. Tror mellomting ville vært det beste.

For min del blir det aldri aktuellt å slutte med data - og ja jeg sitter her endel :) Kjeder meg uten og bruker veldig mye som erstatning til å sitte og glo på tv.

Det med liv; ehm... kommer vel helt an på, noen ser vel på det å sitte mye på data som et mangel på liv, men har faktisk møtt noen folk gjennom nettet som jeg nå kjenner i virkeligheten. Møter mange likesinnede og syntes det å sitte mye funker greit så lenge man blir skikkelig avhengig av noe (f.eks WoW, nesten vært der :p) og lar det gå utover andre sosiale ting.

Jeg ser heller ikke på data som totalt usosialt. Sitter veldig ofte på TS/VT/Skype med folk jeg kjenner fra spill og virkeligheten. Vil nå si det er sosialt :)

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Svarte for ordens skyld "Pokker om jeg bryr meg, slutt med slike polls!"

Finn deg en mellomting du :)

6043272[/snapback]

Qft.

Prøvd å gjøre andre ting selv, men jeg får meg ikke fra pc'n. Den har snudd seg mot meg..

Men å lese hw forumet og sitte noen ganger iblandt burde gå fint. Svarte samme som Dotten: "Pokker om jeg bryr meg, slutt med slike polls"!, fordi jeg vil ikke si at du skal bort, ikke at du ikke skal bort, mer en mellomting :p

Lenke til kommentar

det å slutte med wow er noe du absolutt burde gjøre, jeg spilte 6-8 timer hver dag i et helt år. slutta 1.jan som nyttårsforsett. nå er alt mye bedre, er ikke trøtt på skolen, mere ut i helgene å treffer nye folk (les: damer). karakterene er også på opptur.......

Lenke til kommentar

Jeg starta skikkelig skeivt på GK, og hadde 3 i snitt til første termin. Har gått opp til i overkant av 4 nå, og jeg tør å påstå at ALT skyldes at jeg har sluttet med WoW. Jeg har også fått mange nye venner, gjenopptatt forholdet med gamle og hatt det råkos.

WoW FTL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...