Klekkus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Så jo ganske greit ut det der Men hvilken type plexi er det? og hvor skaffa du den? (Hmm... lukter jeg ACRyan UV fluoriserende plexi fra netshop?) Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Så jo ganske greit ut det der Men hvilken type plexi er det? og hvor skaffa du den? (Hmm... lukter jeg ACRyan UV fluoriserende plexi fra netshop?) Jepp.. det var noe jeg kjøpte for lenge siden, har du noe i mot dem? Viss du vet om en webshop som selger plexi så si i fra. Endret 7. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Nope, men de selger det ikke lengre på netshop Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hmm.. det er synd det, var den eneste plassen jeg brukte å kjøpe plexi. jeg får vel bare bestille fra utlandet da, med mindre noen andre vet om en plass ? Fikk en sponsor i dag sjekk arbeidsloggen min. Endret 8. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hos glassmestern Gratis med herlig spons BTW, hva skal du kjøpe derfra? lakk enls. Endret 8. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hehe nå har det seg sånn at faren min eier firmaet, og de pengene som jeg fikk blir overført til kontoen min sånn at jeg kan bruke dem til projektet på hva jeg vill Glassmestern har vel ikke grønn uv plexi eller ? Endret 8. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Grattis med spons ja, nydelig Hva slags firma er det snakk om..? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Grattis med spons ja, nydelig Hva slags firma er det snakk om..? 6062405[/snapback] haha, trykk på linken du. en alfa forhandler Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Grattis med spons ja, nydelig Hva slags firma er det snakk om..? 6062405[/snapback] haha, trykk på linken du. en alfa forhandler 6062411[/snapback] Stupid shit... Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Skal sjekke hos glassmesteren i morgen Noen forslag til hvilken plexi farge jeg skal ha på døren ? Endret 8. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Rød hadde vært fett siden der er flammer da Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hmm... jeg var hos glassmesteren i dag å spurte om han hadde noe, men han hadde bare klar lexan plater som kostet flesk! Tror jeg heller bestiller fra internett. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hallo, spør etter avkapp hvis du skal ha noe til en brukbar pris Og hvis du skal ha fluoriserende plexi så spør du etter fluoriserende plexi Ingen plasser de selger på nettet nå eneste er vel biltema som har sånne små biter de selger, Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jepp, jeg spurte om det men dem hadde ikke. Menne jeg bare bestiller fra utlandet, fant denne webshop på google, tror dem selger til norge... Endret 12. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nei de har ikke på lager nei, men de kan ta inn fluoriserende plexi fra en grosist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå