-NightInGale- Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Hei. Prosjektet mitt går ut på å lage et kabinett i tre med en fin bue i fronten. Her har jeg laget et bilde som illustrerer hvordan det skal bli Om dere kunne hjelpe meg litt frem om dette så hadde det vært en stor glede for meg For mere info om projektet, så finner du Arbeidsloggen min her. Endret 4. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Her oser det Snekker'n kopi. Og det blir finere (synes jeg da) om di bruker kryssfiner. Gjør noe litt mer eget da, det er jo helt make som snekker'n sitt, og samme navnet, bare at du har "by me" i slutten Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jepp, syns hans kabinett ble veldig fint så tenkte hvorfor ikke prøve skjøl? Det er vel lov det ? bare du lager de selv. Skal sikkert gjøre det litt om når de gjelder vinduet og fronten... Og krysfinner er så sinnsykt dyrt her at jeg heller går for sponplater. Endret 4. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Kryssfiner er tingen å gå for Og, jeg sier ikke at du ikke skal kopiere Snekker'n, men navnet kan du hvertfall endre på da. navn kopierer man liksom ikke Ellers, fine skisser, lykke til! Øyvind EDIT: Ser du har begynt ja, men du skal ikke pusse det sånn det er nå? Det beste er jo å pusse alle platene og gjøre seg ferdig med det før du setter det sammen, og sette på sideplata til slutt. Ellers kan det bli het helvete å jobbe med Blir det tungt da? Endret 4. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 okey, takk for at noen er litt positive, tros alt en grunn at jeg legger dette ut Skal huske neste gang på at jeg skal bruke kryssfiner. EDIT: Ser du har begynt ja, men du skal ikke pusse det sånn det er nå? Det beste er jo å pusse alle platene og gjøre seg ferdig med det før du setter det sammen, og sette på sideplata til slutt. Ellers kan det bli het helvete å jobbe med Da får det bli et helvete har god tid jeg, skal huske på det til neste gang takk for tipset Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ha bare rød plexi, så graverer du flammene på Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Hehe, jeg og gravering passer ikke sammen. Menne jeg kan jo sjekke ut graverings guiden din å se om jeg får til. Edit: bildene dine i guiden funker ikke. Endret 4. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe, jeg og gravering passer ikke sammen. Menne jeg kan jo sjekke ut graverings guiden din å se om jeg får til. Edit: bildene dine i guiden funker ikke. 6044625[/snapback] Det får du til, bare øv deg litt først Ellers kan du, som en gjorde med hu dama på viftegrillen, kutte ut hull til flammene og feste de i hullene. Det blir drit digg^^ Bare så du vet det: Når du legger ut prosjektet her, har du først ganske billige ideer, men når du kommer litt lenger, blir det bare dyrere og dyrere.. Snakker av erfaring^^ Lenke til kommentar
xelA Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 av en eller annen grunn syns jeg du burde ha flammene "andre veien", dvs at de starter forrest og brenner bakover... det blei litt bakvendt for meg når de brenner fra baksiden.. ellers så er prosjektet veldig bra. stå på! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes idèene dine er kjempebra. Jobbinga hittil ser også kjempebra ut, men litt småting her og der, men det er ikke så farlig. Liker fronten (etter Snekker'n sitt?), men hva mener du med HD rom? Synes også at flammene burde gå andre vei pga. fronten som lener bakover. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ikke ta det nært, det blir sikkert fint dette, men det er kult om det er helt unikt! Men nå har du jo fått litt plexi og flammer, så da blir det ikke så likt snekker'n sitt kabinett, og btw: kult navn Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ser fint ut det der, men hvordan har du tenkt å montere hardwaren? Petter Lenke til kommentar
spyro Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Han går vel for det vanlige: Lian Li hovedkortbrett fra microplex Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Med den grillen med dame på mente jeg denne: Link![/ur] Klarer ikke finne igjen den modden han gjorde, men skal si fra hvis jeg ser den Til updaten: Fine greier dette her^^ Tror også flammene blir best hvis du har de andre veien, og den lognen, hvis du får til det blir det kjempefint Øyvind Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ser fint ut det der, men hvordan har du tenkt å montere hardwaren? Petter Samme lurte jeg på Noen planer for CD/DVD og HDD racks? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Fin fint prosjekt her! Liker formen..(litt snekker'n men..) Lenke til kommentar
xelA Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ganske utrolig at du klarer å forutsi hva du kommer til å gjøre den 04/06, siden vi bare er i mai Lenke til kommentar
spyro Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Under en måned til? Ganske utolig, tror ikke det nei. Men OnTopic: Kanskje han finner noen gamle brønner? Eventuelt bygger selv Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hey. Når de kommer til hdd/cd brønn så har jeg et plexi kabinett liggende her en plass Kan jo bruke det, tenkte jeg skulle lakkere det svart eller hva? Tok også å lagde noen fine flammer i potoshop til sidedøren . prøvde meg litt med i dag, må bare si at det ble ikke så dårlig som jeg trudde det ville bli, sjekk worklog. Noen som vet hvor jeg kan skaffe plexi? Ser ut til at dem ikke selger det lengere på netshop, og viss noen kommer over plexi rør som er grønn UV så si i fra fordi jeg har en ide EDIT: Skrivefeil fikset . Endret 7. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Med den grillen med dame på mente jeg denne: Link![/ur] Klarer ikke finne igjen den modden han gjorde, men skal si fra hvis jeg ser den Til updaten: Fine greier dette her^^ Tror også flammene blir best hvis du har de andre veien, og den lognen, hvis du får til det blir det kjempefint Øyvind 6050930[/snapback] Takk, skal se hva jeg får til Sry for dobbelpost. Endret 7. mai 2006 av XaRio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå