Gå til innhold

"Anrop sperret"-melding - Djuice kontant

Anbefalte innlegg

Nå når jeg skulle sende en melding, dukket det opp en beskjed om "Anrop sperret". Jeg forsøkte med å ringe, men samme meldingen dukket opp. Går heller ikke å ringe kontofon. Forsøker jeg WAP, får jeg CSD-tilkoblingsfeil.

For ca. en måneds tid siden fikk jeg melding om at det var 15 mnd. siden sist jeg ladet, og at jeg måtte lade innen femten dager. Det var jo greit nok, og siden jeg hadde endel igjen fra Telenors tilbud om lad 500, få 1000, brukte jeg et Visa, og ladet med 25kr via nettsidene til Telenor. Saldoen økte med det den skulle, og jeg var sikker på at tingene var i orden. Det er altså lenge siden jeg fikk meldingen, og abonnemnetet burde forsåvidt blitt sperret umiddelbart etter femten måneders-fristen.

Jeg er ikke helt sikker på hva dette er, har forsøkt å restarte mobilen, og skal ringe til Telenor i morgen, men om noen har en ide om hva det er, slik at jeg har saken litt mer klar når jeg ringer dit i morgen, ville det vært fint. Skal forsøke med en annen mobil snart, om jeg finner en.

Edit: Jeg er sikker på at den fungerte i går, men er ikke sikker på om den virket etter ca. kl. 15-16.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utdrag fra telenormobil.no

Hvis kontoen er tom, sperres abonnementet for utgående samtaler. Du kan fortsatt motta samtaler inntil 15 måneder etter siste opplading. Beløpet på ringekonto er gyldig i 15 måneder etter siste opplading. En eventuell restsaldo vil bli slettet dersom du ikke lader innen 15 måneder. Lader du opp innen denne fristen vil beløpet fra forrige periode bli overført til en ny periode på 15 måneder. Ved oppsigelse av RingKontant® eller endring til annen abonnementstype blir også restsaldo slettet.

nevnes faktisk ikke noe minimum beløp du må lade opp for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...