Bruker-33331 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Si hunden din/en kamerats spiste leksene. 6047694[/snapback] Eller en kamerat spiste dem. 6048238[/snapback] Ja faen! Kan skylde på veddemål elns Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 I og med at du en en 8. klassing, har det ingenting å si om du har gjort leksene, eller ikke. 6047710[/snapback] Jo.. Om leksene blir gjort lærer gutten noe. Men for vidre skolegang har det ikke mye å si 6048202[/snapback] Lærer ikke mye av lekser. Det man lærer, glemmer man etter noen dager. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 I og med at du en en 8. klassing, har det ingenting å si om du har gjort leksene, eller ikke. 6047710[/snapback] Jo.. Om leksene blir gjort lærer gutten noe. Men for vidre skolegang har det ikke mye å si 6048202[/snapback] Lærer ikke mye av lekser. Det man lærer, glemmer man etter noen dager. 6048328[/snapback] Tsk, jeg har det akkurat omvendt, når jeg gjør leksene som omhandler de forskjellige kaptitlene, husker jeg ting mye bedre på prøver og slikt. Men nå som jeg går på VGS og er blitt lat, så sliter jeg mer i flere fag =/ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvis du kjører buss til skolen, kan du vel si at du glemte igjen sekken hjemme? Da vil du sannsynligvis blir hørt i leksa, men det kan som regel funke? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Om du går i åttende er det jo ikke noe problem. Si at du spiste en pakke Läkerol eller 3, og at det har lakserede virkning ved store inntak. Så sier du deretter "au faen som det syder og koker i magan" og tar deg en førti minutters fri. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Ta noen perverse bilder av læreren og bruk disse som en "forsikring" på at han aldri sjekker leksene dine. Jeg gjorde dette med stort hell på ungdomsskolen. bildene og negativene ble gitt til læreren når vitnemålet kom (Fikk 8 S og 2 M) Endret 7. mai 2006 av EskimoBob Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Si at du glemte det, men at du leverer de i morgen. Antagelig har læreren glemt det i morgen, og de gir blaffen. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ta noen perverse bilder av læreren og bruk disse som en "forsikring" på at han aldri sjekker leksene dine. Jeg gjorde dette med stort hell på ungdomsskolen. bildene og negativene ble gitt til læreren når vitnemålet kom (Fikk 8 S og 2 M) 6054923[/snapback] Hva slags bilder var dette? Du driver med utpressing ja maan.. Haha. Og læreren gikk faktisk med på det? Sprøtt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 eller du kan bare gjøre andre "tjenester" for læreren så se han/hun sikkert bort hvis du ikke har gjort lekser Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvis du kjører buss til skolen, kan du vel si at du glemte igjen sekken hjemme? Da vil du sannsynligvis blir hørt i leksa, men det kan som regel funke? 6054689[/snapback] Prøvde den en gang, Lærern min sa ho sku kjøre meg hjem, slik at jeg kunne ehnte leksa mi... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Gjør dem og slutt å plag oss her med denne tåpelige tråden, som dessuten er feilpostet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Læraren min hadde ein fin måte å kommentere unnasluntring: "Du lurer berre deg sjølv" Så sant som det er sagt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har merket det flere ganger selv på u-skolen at jeg ikke har hatt tid til å gjøre lekser. Da er det bare å si ifra at du ikke hadde tid, og ikke mere pes. å droppe å gjøre en lekse en sjelden gang skader vel heller ikke. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 På tide å moralisere litt: Har du tid til å poste her har du også tid til å bli ferdig med leksene. Sats på at ingen sjekker du - funker (nesten) hver gang. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) I og med at du en en 8. klassing, har det ingenting å si om du har gjort leksene, eller ikke. 6047710[/snapback] Jo.. Om leksene blir gjort lærer gutten noe. Men for vidre skolegang har det ikke mye å si 6048202[/snapback] Lærer ikke mye av lekser. Det man lærer, glemmer man etter noen dager. 6048328[/snapback] Tsk, jeg har det akkurat omvendt, når jeg gjør leksene som omhandler de forskjellige kaptitlene, husker jeg ting mye bedre på prøver og slikt. Men nå som jeg går på VGS og er blitt lat, så sliter jeg mer i flere fag =/ 6048356[/snapback] du leser da? Slenger med læringspyramiden jeg. Der ser du at du får minst ut av å sitte med nåssån i en bok, og mest ut av å lære bort til andre Pyramiden ville ikke riktig. Men her er linken Linken Endret 20. mai 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Si du følte at det ikke var noe grunn til å gjøre akkurat de leksene :S Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Si at det kom en drage og spruta flamme på sakene dine. (må gjennomføres sikkelig, ikke ha med rygg sekken heller den dagen.. ) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 eeeeh, kjenner meg ganske igjen her takk for tipsene da.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 eeeeh, kjenner meg ganske igjen her takk for tipsene da.. 6141685[/snapback] ingen ting og takke for Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Si hunden din/en kamerats spiste leksene. 6047694[/snapback] Eller en kamerat spiste dem. 6048238[/snapback] Eller du kan gjøre som meg. "Torstein? har du gjort leksene til i dag?" "umm.. ja" "svaret på oppgave 6?" umm.. hund..lillebroren min spiste den siden" kødder ikke... jeg fant ut at jeg ikke kunne si hunded da det var for "kjent". lillebror var det første jeg kom på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå