Gå til innhold

Tips til skulking av lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I og med at du en en 8. klassing, har det ingenting å si om du har gjort leksene, eller ikke.

6047710[/snapback]

Jo.. Om leksene blir gjort lærer gutten noe. Men for vidre skolegang har det ikke mye å si

6048202[/snapback]

Lærer ikke mye av lekser. Det man lærer, glemmer man etter noen dager.

Lenke til kommentar
I og med at du en en 8. klassing, har det ingenting å si om du har gjort leksene, eller ikke.

6047710[/snapback]

Jo.. Om leksene blir gjort lærer gutten noe. Men for vidre skolegang har det ikke mye å si

6048202[/snapback]

6048328[/snapback]

Tsk, jeg har det akkurat omvendt, når jeg gjør leksene som omhandler de forskjellige kaptitlene, husker jeg ting mye bedre på prøver og slikt. Men nå som jeg går på VGS og er blitt lat, så sliter jeg mer i flere fag =/

Lenke til kommentar

Ta noen perverse bilder av læreren og bruk disse som en "forsikring" på at han aldri sjekker leksene dine. Jeg gjorde dette med stort hell på ungdomsskolen. bildene og negativene ble gitt til læreren når vitnemålet kom (Fikk 8 S og 2 M)

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Ta noen perverse bilder av læreren og bruk disse som en "forsikring" på at han aldri sjekker leksene dine. Jeg gjorde dette med stort hell på ungdomsskolen. bildene og negativene ble gitt til læreren når vitnemålet kom (Fikk 8 S og 2 M)

6054923[/snapback]

Hva slags bilder var dette? :p Du driver med utpressing ja maan.. Haha. Og læreren gikk faktisk med på det? Sprøtt

Lenke til kommentar
Hvis du kjører buss til skolen, kan du vel si at du glemte igjen sekken hjemme? Da vil du sannsynligvis blir hørt i leksa, men det kan som regel funke?

6054689[/snapback]

Prøvde den en gang, Lærern min sa ho sku kjøre meg hjem, slik at jeg kunne ehnte leksa mi... :ermm:

Lenke til kommentar

Har merket det flere ganger selv på u-skolen at jeg ikke har hatt tid til å gjøre lekser. Da er det bare å si ifra at du ikke hadde tid, og ikke mere pes.

å droppe å gjøre en lekse en sjelden gang skader vel heller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

6047710[/snapback]

6048202[/snapback]

6048328[/snapback]

Tsk, jeg har det akkurat omvendt, når jeg gjør leksene som omhandler de forskjellige kaptitlene, husker jeg ting mye bedre på prøver og slikt. Men nå som jeg går på VGS og er blitt lat, så sliter jeg mer i flere fag =/

6048356[/snapback]

du leser da? :p

Slenger med læringspyramiden jeg.

image001.gif

Der ser du at du får minst ut av å sitte med nåssån i en bok, og mest ut av å lære bort til andre ;)

Pyramiden ville ikke riktig. Men her er linken ;)

Linken

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Si hunden din/en kamerats spiste leksene.

6047694[/snapback]

Eller en kamerat spiste dem.

6048238[/snapback]

Eller du kan gjøre som meg.

"Torstein? har du gjort leksene til i dag?"

"umm.. ja"

"svaret på oppgave 6?"

umm.. hund..lillebroren min spiste den siden"

kødder ikke... jeg fant ut at jeg ikke kunne si hunded da det var for "kjent". lillebror var det første jeg kom på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...