Gå til innhold

MÅ forumet være så tregt??


Anbefalte innlegg

Greit nok at hardware.no har mye interessant lesestoff, bra tester osv. osv. Men det må da kunne gå an å presentere stoffet med den hastigheten som oppnås på absolutt ALLE andre nettsteder?

 

Har dere yrkesstolthet i hardware.no? Dere skal presentere data-bransjens nyheter, innovasjoner og utfordringer og klarer tydeligvis ikke selv å opprettholde en minimumsstandard. Det må være litt flaut - eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, da kan vel du også bare rive ut ett par servere til et par hundretusen?

 

 

Etter min oppfatning så er det serverne som har for stor trafikk, og de er relativt kraftige.. Så hvis du ikke har 2 eller 4 Xeon liggende(evt. Mp) og ett par scsi disker så foreslår jeg at vi klarer oss med den ytelsen vi har idag :wink:

Lenke til kommentar

Forumet har vært tregt ikveld, men vi vet ikke helt hvordan vi skal løse problemet. En kjent utvei er å "kaste penger på problemet". Altså kjøpe servere...

 

Forumet deler for tiden server kun med bruktmarkedet, men bruktmarkedet er svært lettkjørt. Det vil i praksis si at forumet kjører alene på en Dual AMD 1800.

 

Skal man bedre ytelsen er jeg redd man må gjøre noen skikkelige endringer. Jeg, og flere med meg har lyst til å utvikle et forum fra begynnelsen av. Beklageligvis strekker ikke alltid tiden til, men det hadde uansett vært vanvittig gøy.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...