ErlendRU Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som blir med å gå rundt til forskjellige hus og si vi trenger nøkla til huset? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Ja, jeg er med. Vi skal vel bare lage et nytt system over alle husnøkler i verden? Tar ikke så lang tid, nok penger har vi også. Bare ha på seg dress, så ser vi ut som husnøkkel-system-folk? Endret 5. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som blir med å gå rundt til forskjellige hus og si vi trenger nøkla til huset? 6046257[/snapback] Tid ? Dato ? Sted ? Er med jeg. Hei vi kommer fra OT-Baren, vi trenger husnøkla dine. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kan vi ikke ta det i mårra da? Siden alle her veit hvor Roa er hen tar vi det der.. Bruker dress ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kan vi ikke ta det i mårra da? Siden alle her veit hvor Roa er hen tar vi det der.. Bruker dress ja. 6046307[/snapback] Jeg og du vet iallefall hvor Roa er. Vi stiller opp vi, sant? Dress. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kjæmpebra. Mye piss ute å går på msn Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 hehe, legger til fler historier hvis jeg "skaffer" ?? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hehe, legger til fler historier hvis jeg "skaffer" ?? 6048973[/snapback] Ja, kunne du ikke tatt og vist oss hvordan du driter ut alle på msn, det synes jeg kunne vært fint... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 hehe, legger til fler historier hvis jeg "skaffer" ?? 6048973[/snapback] Ja, kunne du ikke tatt og vist oss hvordan du driter ut alle på msn, det synes jeg kunne vært fint... 6049024[/snapback] helt enig, alltid utrolig artig med slike tråder som backfirer så til de grader Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jæjæjæ ... ALLE bortsett fra trådstarter får meg til å gjespe her. Så trådstarter har min stemme for den mest interessante posten i denne tråden. Way to go whinerz. ... ya suck! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jæjæjæ ... ALLE bortsett fra trådstarter får meg til å gjespe her.Så trådstarter har min stemme for den mest interessante posten i denne tråden. Way to go whinerz. ... ya suck! 6049055[/snapback] Nå må vi ikke skyte oss selv i foten Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 En så forsøpla tråd har ikke vondt av enda en lavmålspost. Så kiss my furry little hide, wittle mæn! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 En så forsøpla tråd har ikke vondt av enda en lavmålspost.Så kiss my furry little hide, wittle mæn! 6049126[/snapback] I'm sorry, I can't find it milord. Would you like me to kiss your ding-ding-dong insted? And sire, you should look far into the deepest 7th hell to find more entertaining trash than here. While you are down there, please say hello to my 5th wife. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 En så forsøpla tråd har ikke vondt av enda en lavmålspost.Så kiss my furry little hide, wittle mæn! 6049126[/snapback] I'm sorry, I can't find it milord. Would you like me to kiss your ding-ding-dong insted? And sire, you should look far into the deepest 7th hell to find more entertaining trash than here. While you are down there, please say hello to my 5th wife. 6049275[/snapback] Sure, I would love for you to gag on my ding-dong, but past experiences showed me it's pretty much impossible to find without the proper tools. Men for all del mann, make an effort and you'll find it in time. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 heller du som driter deg ut for å poste noe så smått 6042791[/snapback] Haha, enig Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Wow heftig. SKal jeg fortelle historien da jeg dreit ut rektor ved å kaste kongler på plenen hans LOL! Endret 5. mai 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 mener du at JEG ble driti ut? hvorfor det da? 6042835[/snapback] for at du poster noe så usakelig teit som dette....jeg vet ikke Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Wow heftig. SKal jeg fortelle historien da jeg dreit ut rektor ved å kaste kongler på plenen hans LOL! 6049621[/snapback] Haha. Hahae. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 En så forsøpla tråd har ikke vondt av enda en lavmålspost.Så kiss my furry little hide, wittle mæn! 6049126[/snapback] I'm sorry, I can't find it milord. Would you like me to kiss your ding-ding-dong insted? And sire, you should look far into the deepest 7th hell to find more entertaining trash than here. While you are down there, please say hello to my 5th wife. 6049275[/snapback] Sure, I would love for you to gag on my ding-dong, but past experiences showed me it's pretty much impossible to find without the proper tools. Men for all del mann, make an effort and you'll find it in time. 6049292[/snapback] Well, you see; i downloaded this maphack the other day milord. And apperently you ding-dong was clearly marked there. It's only the fact that it's a rather long way there, I mean; it starts in Tromsø and ends in Oslo. It's rather shocking sire. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Okei? Ser ingen grunn til å poste dette egentlig? Men det er godt du fikk noe ut av det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg