Cheshire Cat Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 denne tråden minner utrloig om denna! Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Veldig interessant post må jeg si... Bra for deg at du ikke gikk i fella da Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Du dreit aldri ut noen kimmag, men synes det er godt å høre at du ikke ble lurt av fyren, tross din lave alder. Bra jobba Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Så utrolig bra. Rett til rorbua med deg! 6044064[/snapback] :!: Mojoklumpen vår Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) mener du at JEG ble driti ut? hvorfor det da? 6042835[/snapback] HAHA :!: Edit: Rorbua kommentaren. Endret 4. mai 2006 av Mauro Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg synes mange her er litt for hard mot trådstarter...dette er jo tross alt kategorien off topic så det skulle nå være i orden at folk skriver det de har på hjertet uten at det kommer 52 svar der alle snakker om hvor uinterresant tråden er og at han selv har dritte seg ut. Det blir litt det samme som at en kar kommer med et spørsmål under kategorien "hardware" og der følgende blir at det ramler inn med svar som sier "for et dumt spørsmål"...helt meningsløst spør dere meg. Jeg for min del lever heller etter regelen: "Har du ikke noe fint å si, så ikke si noe i det hele tatt" Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg for min del lever heller etter regelen: "Har du ikke noe fint å si, så ikke si noe i det hele tatt" 6044567[/snapback] Det er vel kanskje noe slikt de som kritiserer trådstarter også tenker.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det der er hva man kaller pawNed ass! Daniel Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er vel kanskje noe slikt de som kritiserer trådstarter også tenker.. Du vet like godt som meg at det er tull... Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du vet like godt som meg at det er tull... 6045363[/snapback] Jaha? de kritiserer jo trådstarter for og lage en uinteressant post. vil påstå at det er litt av samme konseptet. men uansett. Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Kritisere trådstarter for å lage en uinteressant post? Javel, men må det ørten innlegg med klin like svar som "det er du som har dritte deg ut" til for at trådstarter skal skjønne poenget? Er det ikke bedre at posten heller står ubesvart? Trådstarter er 12-13 år gammel, det må nå kunne gå an å opptre litt mildere enn det folk her har gjort... Jeg forventer selvsagt ikke at du (phax) og resten av dem som allerede har kritisert trådstarter skal være enig med meg, så jeg gir meg her før dette går fra å være en dum sak til helt idiotisk Vi snakkes i en annen tråd... Endret 5. mai 2006 av BrickTop Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Så utrolig bra. Rett til rorbua med deg! 6044064[/snapback] heheheh Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Så utrolig bra. Rett til rorbua med deg! 6044064[/snapback] hihiih ;D Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 lol Velkommen til Rorbua Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 han var driti ut da 6042778[/snapback] Nå var det nok du som dreit deg ut. Alle har fått en slik, men selvfølgelig ikke samme fyren. Microsoft gjør slikt ofte. msn-kontoen din vil nok dessverre slutte å virke om ikke så lenge. 6044086[/snapback] han sa jo at det ville skje den natten da Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg tror dette var seriøst fra Microsoft. Hvorfor ga du ikke passordet når han ba om det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 han var driti ut da 6042778[/snapback] Nå var det nok du som dreit deg ut. Alle har fått en slik, men selvfølgelig ikke samme fyren. Microsoft gjør slikt ofte. msn-kontoen din vil nok dessverre slutte å virke om ikke så lenge. 6044086[/snapback] han sa jo at det ville skje den natten da 6046063[/snapback] Men det blir jo forsinket når sånne som deg ikke gir han det han spør etter Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Shit, det var kjempegøy! Djises, du dreit han lixm så ut da, haheah. For det første, han kunne aldri i verden sjekka alle brukere av MSN-nettverket alene, og hadde dette blitt gjort hadde de ikke gjort det på den måten. Dessuten skreiv han som en dust. Endret 5. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg