Gå til innhold

fikk en dust på msn. dreit han ut :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes mange her er litt for hard mot trådstarter...dette er jo tross alt kategorien off topic så det skulle nå være i orden at folk skriver det de har på hjertet uten at det kommer 52 svar der alle snakker om hvor uinterresant tråden er og at han selv har dritte seg ut. Det blir litt det samme som at en kar kommer med et spørsmål under kategorien "hardware" og der følgende blir at det ramler inn med svar som sier "for et dumt spørsmål"...helt meningsløst spør dere meg.

Jeg for min del lever heller etter regelen: "Har du ikke noe fint å si, så ikke si noe i det hele tatt"

Lenke til kommentar

Kritisere trådstarter for å lage en uinteressant post? Javel, men må det ørten innlegg med klin like svar som "det er du som har dritte deg ut" til for at trådstarter skal skjønne poenget? Er det ikke bedre at posten heller står ubesvart? Trådstarter er 12-13 år gammel, det må nå kunne gå an å opptre litt mildere enn det folk her har gjort...

Jeg forventer selvsagt ikke at du (phax) og resten av dem som allerede har kritisert trådstarter skal være enig med meg, så jeg gir meg her før dette går fra å være en dum sak til helt idiotisk

Vi snakkes i en annen tråd...

Endret av BrickTop
Lenke til kommentar
han var driti ut da :)

6042778[/snapback]

Nå var det nok du som dreit deg ut. Alle har fått en slik, men selvfølgelig ikke samme fyren. Microsoft gjør slikt ofte.

msn-kontoen din vil nok dessverre slutte å virke om ikke så lenge.

6044086[/snapback]

han sa jo at det ville skje den natten da

Lenke til kommentar
han var driti ut da :)

6042778[/snapback]

Nå var det nok du som dreit deg ut. Alle har fått en slik, men selvfølgelig ikke samme fyren. Microsoft gjør slikt ofte.

msn-kontoen din vil nok dessverre slutte å virke om ikke så lenge.

6044086[/snapback]

han sa jo at det ville skje den natten da

6046063[/snapback]

Men det blir jo forsinket når sånne som deg ikke gir han det han spør etter

Lenke til kommentar

Shit, det var kjempegøy! Djises, du dreit han lixm så ut da, haheah.

For det første, han kunne aldri i verden sjekka alle brukere av MSN-nettverket alene,

og hadde dette blitt gjort hadde de ikke gjort det på den måten.

Dessuten skreiv han som en dust.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...