miCro Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Hvis jeg skal spandere 900,- kr på et lydkort må lyden forbedres betraktlig, ellers synes jeg det blir for mye penger. Det er kun til å høre på musikk, spille, se tv-serier og filmer jeg kommer til å dra nytte av lydkortet. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det smarteste da blir jo å høre hva du synes om det integrerte først? Hvis du synes dette er ok så er det ikke noe vits å kjøpe et seperat lydkort. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Regner med at jeg kommer til å gjøre det ja, en optisk kabel kostet jo ikke allverdens. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Optisk kabler finnes i alle forskjellige prisvarianter ja Sist jeg kjøpte en optisk kabel så ble det en 0.8M kabel til 398 Kr Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Til mitt bruk regner jeg med at en slik vil holde? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja, den du linket til skal nok holde i massevis. Det skal ikke ha noen betydning hvorvidt du kjøper en dyr eller billig kabel i dette tilfellet, siden signalet overføres digitalt via en optisk kabel. Optiske signaler av denne typen blir ikke påvirket av elektromagnetisk støy og lignende, dermed skal det ikke ha noen betydning hvor påkostet kabelen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå